Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 27. oktober 2009, 08:43

Hej Tweakere!

Jeg er komponist/piani st, der skal have lavet en relativ simpel hjemmeside. Selve designet ligger klar og er designet i Photoshop, men nu mangler jeg bare en til at programmere hjemmesiden.

Budgettet ligger på ca. 1500kr.

Hvis der er nogen herinde, der er friske på at hjælpe med siden, så send lige en mail til jonasfrederik@hotmail.com

Vi kan skrives ved om de nærmere detajler.

Hvis du ikke selv kan programmere hjemmesider, men kender en der kan, så læg venligst et link!

Se evt. mere om mig på www.bandbase.dk/jonasfrederik

Mange hilsner,
Jonas Frederik

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JFrederik" (27.10.2009, 08:44)

2

tirsdag, 27. oktober 2009, 10:05

Hej

har du mulighed for at fremvise designet, så man har en bedre idé om, hvor simpelt/kompliceret det vil være at sætte op?

Jeg formoder egentlig også, at hjemmesiden skal kører på et CMS?

Og i så fald, hvilket?

3

tirsdag, 3. november 2009, 19:27

Hej Jonas,

Jeg har skrevet dig en mail.

Mvh. Casper Holden
Visual Online

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.