Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 23. september 2009, 21:19

Har brug for lidt hjælp med min hjemmeside

og det lyder:

Jeg indsætter nogle billeder feks som folk self kan se/ hente, men når de smutter væk fra siden så indsætter jeg nye billeder,men når de så kommer tilbage til siden hvordan får man gjort så de kan se at jeg har lagt nye ind altså i form af et gult lille "new" skilt

på forhånd tak

2

onsdag, 23. september 2009, 22:15

Har på fornemmelsen at det bliver for svært at forklare :)

Giv mig et link til din hjemmeside, så skal jeg lave koden til dig.

3

onsdag, 23. september 2009, 23:54

oki, siden er slet ikke færdig endnu skal først til at skrive alle de gamle spil,dvd film osv ind

men håber du kan alligevel men det skal være sådan så man kan se det de 3 steder, håber du forstår hvad jeg mener

men her er den midlertidig adresse http://w1.463.telia.com/~u46308880/

4

torsdag, 24. september 2009, 08:28

Ja undskyld, men skynd dig at pakke den side ned og find et CMS (wordpress eller lign) og en god template og start derfra. Frames bruges IKKE mere, og det bliver et helvede at opdatere den side.

Det er ment som et skub i retningen af noget du garanteret bliver noget mere glad for. I f.eks Wordpress findes der også rigtigt mange plugins til alt muligt, f.eks at vise seneste tilføjelser/rettelse sider eller lignende.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

5

torsdag, 24. september 2009, 09:25

Helt enig med jacobask. Få installeret et CMS som xoops, joomla, PHP-Fusion eller lign. Du vil takke dig selv for det :)

6

torsdag, 24. september 2009, 10:01

Så meget skal der slet ikke gøres ud af det nemlig, skulle bare lige hurtigt slå en side sammen

og blev glad da du skrev det med du ville lave en kode, men self hvis det ikke kan lade sig gøre at lave den så det som det er

7

torsdag, 24. september 2009, 10:31

Det er faktisk ikke et spørgsmål om at gøre meget ud af det. Det er sikkert nemmere bare at installere et CMS end det er at skulle "bygge fra bunden". Derudover er det MEGET lettere at fylde mere indhold på og holde menuer og lign. opdaterede.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

8

torsdag, 24. september 2009, 12:58

Det tager 5,4 splitsekunder at lave det du beder om, så ingen problemer der. Det ser imidlertid ud som om at vil lave en form for kartotek over film, musik m.v. - og netop der kommer et CMS til sin ret i form af databasen.

Det tager i øvrigt kun 10,2 splitsekunder at opsætte et CMS som PHP-Fusion - men der skal du nok have fat i et webhotel som f.eks. one.com - tvivler på at Telia giver dig Mysql mulighederne - ved det dog ikke.

9

torsdag, 24. september 2009, 13:33

Er du sød/rar/venlig at bruge 5.4 split sekunder af din tid at lave en, det andet med cms eller hvad det hed aner jeg intet om, så meget ved jeg heller ikke om de forskellige ting nemlig :-)

og ja det er en form for kartotek hvor der kommer nye(gamle) ind hver dag næsten

10

torsdag, 24. september 2009, 16:20

Jeg skal nok lave det ... men ... syntes lige at du skal have endnu en mulighed.

Det her GRATIS program kan i løbet af 2,3 splitsekunder :D lave et webalbum til dig, og har de funktioner du efterlyser. Jeg tror faktisk at det vil være den ultimative løsning til dig. Tag lige og brug en times tid på det. Det er MEGET nemt at bruge - og i fremtiden kan du vedligeholde og tilføje 50 gange nemmere end den frame hjemmeside du har gang i.

http://jalbum.net/

11

torsdag, 24. september 2009, 16:45

Har kigget lidt på det, og det er smart nok men fatter minus af det sorry, ja dum er jeg nok

men det er ikke billeder jeg skal ha ind det er film titler osv

12

torsdag, 24. september 2009, 16:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sunderland
Har brug for lidt hjælp med min hjemmeside

og det lyder:

Jeg indsætter nogle billeder feks som folk self kan se/ hente, men når de smutter væk fra siden så indsætter jeg nye billeder,men når de så kommer tilbage til siden hvordan får man gjort så de kan se at jeg har lagt nye ind altså i form af et gult lille "new" skilt

på forhånd tak

ja, nu fatter jeg så ikke noget :)

13

torsdag, 24. september 2009, 17:17

Ja kan godt se jeg glemte at skrive noget :-)

men det jeg mente er feks

over the top
commando
fars fede ferie

osv osv

det kan folk se self

så smutter de væk fra siden og jeg skriver flere titler ind

over the top
commando
fars fede ferie
ghostbusters (ny)
james bond (ny)

hvordan gør jeg så den selv opdatere hvilke nogen der er nye så folk kan se den ala et gult skilt whatever hvor der står new på automatisk uden jeg har rørt noget

Håber det er forståetligt nu:-)

14

torsdag, 24. september 2009, 19:57

Du har fået en PM

15

søndag, 8. november 2009, 21:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Woqini
Du har fået en PM

Hvis det kun tager 5,4 splitsekunder vil du så også sende den pm til mig? Sidder og laver noget ligende... (i Html)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.