Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 16. juli 2009, 16:32

Hej jeg har en hjemmeside men kunne godt tænke mig at man kunne logge ind. Såhh hvis du ved hvordan jeg kan få et gratis log ind system, ville jeg være meget taknemlig hvis du ville hjælpe mig!!!!!!! :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "thildehihi" (16.07.2009, 16:33)

2

torsdag, 16. juli 2009, 18:57

bruger du noget CMS system eller er det bare en side du har skrevet selv?

hvilken side drejer det sig om? (det vil hjælpe hvis folk kan gå ind på din side og se kildokode osv.)

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

onsdag, 29. juli 2009, 11:22

Altså jeg har lavet en hjemmeside på skysite.dk og så ville jeg gerne have dette log ind system gratis.
PS. Min side hedder ditliv123.skysite.dk

4

onsdag, 29. juli 2009, 14:08

Det tør jeg næsten garantere dig for ikke kan lade sig gøre, gratis eller ej.. Med mindre skysite.dk har sørget for muligheden, så skal du selv ind og sætte login på siden og det kan enten gøres serverside eller clientside

Ved ikke hvordan deres system fungerer, kan du selv få lov at lægge filer op og har du mulighed for at bruge php eller asp? Hvis ikke, så er den eneste løsning jeg kan komme på noget javascript, men nægter at tro et clientside-login script kan laves sikkert

5

mandag, 10. august 2009, 19:54

Jeg kan godt lave html koder.

6

lørdag, 15. august 2009, 17:04

Prøv at se hvad de har her:

http://www.newbie.dk/ws/ls/index.php

Men som de andre skriver, så skal du ud i noget serverside programmering for at få det til at virke. HTML er ikke nok

pLife->nerd++;
Prøv da Motocross: link

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.