Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. juni 2009, 11:46

Jeg skal bruge en ny host til min hjemmeside.
Jeg skal have lavet min hjemmeside fuldstændig om og får kun brug for noget der ligner max 25MB plads til diverse sider og design elementer.

Jeg har allerede en helt fantastisk domæne administrerings tjeneste, så er egentlig ikke interesseret i at købe noget hvor jeg får et eller andet dumt domæne navn med i handlen.
Heller ikke interesseret i der følger et eller andet tåbelig software med, har lige anskaffet mig et ret pro program.

Sidst men ikke mindst må den gerne understøtte WordPress da jeg tænker lidt på at prøve det på et tidspunkt.

Nogen gode bud?

Jeg syntes kun jeg kan finde nogen der har alt mulig crap oveni hatten som jeg aldrig får brug for, det må findes mere simpelt (og billigt)

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::
EVGA GTX980 FTW :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU ::
NoFan CS-70 :: AOC 2460 144Hz :: Mionix Naos 5000 :: CM QuickFire Rapid i

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "AT0MAC" (11.06.2009, 11:47)

2

torsdag, 11. juni 2009, 11:50

Har indtil nu brugt MobileMe, men da min domæne udbyder nu har fået Google apps inkluderet så har jeg nu hos dem en del flere features end Apple kan tilbyde.

Mail hotel delen er jeg allerede også dækket ind på, gennem Google mail (med mit domæne istedet), så det er egentlig kun MobileMe's host plads på 25GB jeg egentlig mangler (med den forskel jeg sagtens kan nøjes med 25MB).

Intel 3570K :: 2x8GB Kingston HyperX Savage DDR2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 500 GB Toshiba Sata3 ::

4

torsdag, 11. juni 2009, 15:03

Der er vist lige så mange erfaringer som der er webhoteller. Men jeg er godt tilfreds med Gigahost.dk https://gigahost.dk/ Lige ud ad landevejen, slip en 20´er og det var det. Siden viser det næsten også. Pæn god kontrol over php.ini skulle der være specielle krav - alt er som det skal være ang. kontrolpanel. Kan gå ned en gang imellem med ikke noget voldsomt problem. Wordpress kører fint på Gigahost - og vel alle andre steder.

Før gigahost var jeg på Servage. Katastrofe da jeg lå på en af de langsomme servere. Database hastighed ikke eksisterende. Andre var godt tilfredse.

5

torsdag, 11. juni 2009, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bambo
Der er vist lige så mange erfaringer som der er webhoteller. Men jeg er godt tilfreds med Gigahost.dk https://gigahost.dk/ Lige ud ad landevejen, slip en 20´er og det var det. Siden viser det næsten også. Pæn god kontrol over php.ini skulle der være specielle krav - alt er som det skal være ang. kontrolpanel. Kan gå ned en gang imellem med ikke noget voldsomt problem. Wordpress kører fint på Gigahost - og vel alle andre steder.

Før gigahost var jeg på Servage. Katastrofe da jeg lå på en af de langsomme servere. Database hastighed ikke eksisterende. Andre var godt tilfredse.

Det ser ret interessant ud!
Der er sendt en mail til Gigahost og må så se hvad de svarer...
Mit MobileMe udløber først om ca. to måneder, så har rigeligt med tid til at lave det perfekte valg.

:9xo

6

torsdag, 11. juni 2009, 17:19

Problemet er bare at det perfekte valg skifter. Jeg havde Servage pga. anbefalinger fra nær og fjern. Før det eller samtidig, Needhost.dk, som så gik på røven. Også de var voldsomt anbefalet i en periode. Du kan ikke regne med hvad du hører :D Kan kun sige at gigahost virker stabile og no nonsense, se deres side - og har gjort det siden jeg startede for knapt 1 år siden. Stort set ingen åbenlyse ulemper og da slet ikke for en privat bruger der ikke bukker under for en sjat "nede-tid" en sjælden gang imellem.

7

torsdag, 11. juni 2009, 17:51

Jeg har haft one.com som webhotelleverandør til mine webpages i ca. 5 år eller der omkring. Og jeg forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre at have det så perfekt kørende hos dem. Aldrig en eneste gang har jeg haft problemer med deres services.

Så der vil jeg råde one.com

Compaq Presario CQ70 Notebook PC
Windows Vista™ Home Premium
2.16GHz, ~2.2GHz
3002MB RAM
Mobile Intel(R) 4 Series

8

torsdag, 11. juni 2009, 18:25

Mit web & mail har jeg også igennem gigahost, intet negativt herfra. Kan kun anbefale dem :)

9

torsdag, 11. juni 2009, 18:33

Kan anbefale Kazi Networks, som vores helt egen Denully her fra Tweak er medejer af.. Bruger dem selv som mail/web udbyder :)

11

torsdag, 11. juni 2009, 20:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
http://www.unoeuro.com/

+1

Er ret sikker på, at du får alle dine krav opfyldt hos dem.

12

torsdag, 11. juni 2009, 20:46

Det bliver Gigahost so far - de er de eneste der siger god for man ikke behøves købe et domæne hos dem.

13

torsdag, 11. juni 2009, 21:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af AT0MAC
Det bliver Gigahost so far - de er de eneste der siger god for man ikke behøves købe et domæne hos dem.

Det gør hverken Wannafind/Curanet eller Kazi Networks heller ikke?

14

torsdag, 11. juni 2009, 22:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

Citeret

Oprindeligt indlæg af AT0MAC

Det gør hverken Wannafind/Curanet eller Kazi Networks heller ikke?

Kazi Networks kunne jeg ikke rigtig se så meget om, de er ved at lave noget om - og de to andre er der ingen der har nævnt før nu, men wanafinds hjemmeside ser ikke ligeså pro ud som gigahost og curanet ser lidt for forvirrende ud.

Gigahost it is.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.