Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 18. marts 2009, 17:50

Hej,
Jeg har et lille problem med 100% height.
Jeg har 3 tables, inde i en celle i et andet table. Jeg vil have de 3 tables til at være lige høje, uanset indhold (dynamisk nok til at det største table sætter standarden).
100% height skal altså være højden af den cell de allerede ligger i.
Ak og ve, 100% height er et problem.
Det virker fint i Firefox, men ikke i IE.

Firefox:

IE:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "fhqwhgad" (18.03.2009, 17:52)

2

onsdag, 18. marts 2009, 18:47

Altså jeg ved når du koder CSS på DIV's kan du fx skrive: _height: 40px;
Den skulle gøre at ligemeget hvad så ville din DIV være 40px høj, men ikke hæng mig op på og det er den helt rigtige kode, kan sku ikke helt huske det :)

3

onsdag, 18. marts 2009, 20:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af kalyt
Altså jeg ved når du koder CSS på DIV's kan du fx skrive: _height: 40px;
Den skulle gøre at ligemeget hvad så ville din DIV være 40px høj, men ikke hæng mig op på og det er den helt rigtige kode, kan sku ikke helt huske det :)

Jeg er ude efter 100%, ikke pixels.

4

onsdag, 18. marts 2009, 20:40

Er fordi IE ikke kan bruge height:100%;

Der er nogle "hacks" rundt omkring.
Prøv det her:
http://www.sitepoint.com/forums/showpost…541&postcount=8

EDIT: Også brug da divs nu du er igang :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (18.03.2009, 21:00)

5

onsdag, 18. marts 2009, 21:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af celfa

Også brug da divs nu du er igang :)

Hørt! :9xo

6

torsdag, 19. marts 2009, 07:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af celfa
Er fordi IE ikke kan bruge height:100%;

Der er nogle "hacks" rundt omkring.
Prøv det her:
http://www.sitepoint.com/forums/showpost…541&postcount=8

EDIT: Også brug da divs nu du er igang :)

Med mindre div kan forstå height:100%; er jeg jo lige vidt..
Divs er fint nok, det hele er også positioneret igennem divs. Det giver bare mest mening (for mig) at bruge et table til det her.

EDIT: Jeg prøver ikke at lave 100% af mit browser vindue, eller af min side, som dit link beskriver. Jeg er klar over body height 100% ikke er muligt (groft sagt).
Men jeg har allerede en grænse uden om det table jeg vil have 100%. De er alle i en TD som er styret af det højeste table. Det må da kunne lade sig gøre.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fhqwhgad" (19.03.2009, 07:11)

7

torsdag, 19. marts 2009, 08:39

Nå, det blev løst af WebT ved hjælp af noget Javascript.
:D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.