Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 20. februar 2009, 17:59

Hej

Vi står og skal til at justere forskellige ting ved vores shop. I den forbindelse vil jeg spørge om nogen vil give noget feedback på brugervenlighed og design?

Butikken hedder rifraf og findes her: lamper

På forhånd tak.

mvh

Ras

2

fredag, 20. februar 2009, 19:47

Jeg vil nævne et par hurtige ting.

1. Jeres forside er alt for lang

2. Varegrupperne er der alt for mange af - det burde kunne inddeles lidt mere.

3. Pga. længden forsvinder søgemuligheden totalt for brugeren - det må ikke ske.

4. Muligheden for nyhedsbrevet forsvinder også for brugeren

3

fredag, 20. februar 2009, 22:04

Tak for svaret.

Enig. Det er også en af de ting vi her på det sidste er blevet opmærksomme på.

/Ras

4

fredag, 20. februar 2009, 22:30

Havde lige lidt tid:

Når man vælger at se et produkt, så virker det meget forvirrende sat op.

Det må gerne være nemt og overskueligt for brugeren - ligenu virker det næsten bare tilfældigt.

I bruger også umiddelbart alt for mange H1ere - mig bekendt skal der kun være 1.

Det er dog positivt, at indkøbskurven er godt og tydeligt placeret.

Det kan ofte genere mig, når man straks bliver smidt ind i indkøbskurven, når man tilføjer en vare til sin kurv. Dette er måske nok en smagssag.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.