1

tirsdag, 3. februar 2009, 12:03

Hej

Jeg har et par sider hostet ved Web10 der desværre har været ramt af en del problemer med en SQL-server som så er ved at blive skiftet ud. Desværre har det haft konsekvenser for min database, og jeg står derfor med et SMF forum der ikke rigtig fungerer fordi følgende to tabeller har det meget skidt:

smf_boards
smf_members

Jeg har prøvet at reparere dem, men får bare at vide, at de er korrupte. Er der nogen måde jeg kan redde dem på, da jeg egentlig vil være ret træt af at skulle starte forfra både med opsætning og med at få folk til at oprette sig igen.

Jeg har selvfølgelig gang i Web10's support, men jeg ved ikke hvor meget de kan og må hjælpe med, så måske der sidder nogle SQL-hajer herinde der har nogle fantastiske løsningsforslag de vil dele ud af :D

Selvfølgelig har jeg ikke været så smart at tage backup inden skidtet gik ned, for det plejer jo at virke, og så er jeg tilsyneladende mere til at tude efterfølgende ;)

Det er så nedenstående fejl jeg får, når jeg forsøger at tilgå siden:

Incorrect key file for table 'smf_members'; try to repair it

2

tirsdag, 3. februar 2009, 18:02

Fantastisk - det hele virker igen :D

Man kan sikkert sige meget negativt som Web10.dk men man kan kun rose hastigheden på deres support. Det første svar kom efter en lille times tid, og siden har de også noget at ordne problemerne.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.