Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 17. december 2008, 01:05

Hey...

Har været ude og købe en hjemmeside i flash, over nettet på en Amrikansk hjemmeside.. og alt er vel..

men... Det er fanme noget svært end jeg troede med flash... Kan ikke finde ud af en skid.. har prøvet i Marcomedia Flash 8 og det kan jeg ikke få til at virke.. troede man fik sin fil, og så bar der nærmest bare en fil man redigert i.. og gjorde alt det i...

Jeg kan ikke engang finde ud af at reidger i teksten.,.

Nogle der kan kort forklare hvordan man ca gør hehe

:thumbsup:

2

onsdag, 17. december 2008, 08:04

**Slettet **

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "betaboy" (17.12.2008, 08:04)

3

onsdag, 17. december 2008, 08:12

Det er ikke så nemt at hjælpe, når man ikke ved så meget om de filer, der fulgte med.

Formodentlig skal alt indhold redigeres via XML.

4

onsdag, 17. december 2008, 08:26

Som Maximuz er inde på ligger der formodentlig en xml fil der kan rettes i ellers kan det være der er opsat parametere i selve flash filen. Så kræver det at du åbner den med Flash fra Adobe (tidligere macromedia) og kigge i component inspector. Tror dog mest på xml :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

onsdag, 17. december 2008, 09:59

oki... Hmm... ser lige på det når jeg kommer hjem hvad det er hehe

:thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.