Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 7. december 2008, 18:39

hej er der nogen der vil komme med Ris/Ros på www.hxs.dk også gerne hvis i finder en stavefejl eller 2 :)

2

søndag, 7. december 2008, 19:31

http://hxs.dk/webshop/

Der er skrevet et stort D ved væld

Og synes webshop manglede lidt, CMS er mere personligt og jeg føler at jeg får et godt indtryk af hvad i tilbyder.. Det gør jeg dog ikke ved webshop

Hosting er der intet på? :crazyeyes:

Og så synes jeg det er mærkeligt at sætte "Referencer" på forsiden

Et individuelt menu punkt til det måske?

Ellers synes jeg det er et fint design.. Dejligt afslappende og se på og nemt at finde rundt

Jeg synes dog borderen rundt om enten skulle være lidt transparent eller have farven ændret.

Den passer ikke så godt ind.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

3

søndag, 7. december 2008, 21:04

Nu vil jeg ikke sidde og omskrive din tekst fuldstændig, men synes du skal sætte dig ned og kigge det hele igennem. Det springer ikke ligefrem i øjnene, at det er en seriøs forretning der er tale om, når man kigger på et par af formuleringerne.

4

søndag, 7. december 2008, 21:05

Det første, der slår mig, er navnet på virksomhed. HXS Internet? Nu er det jo ikke ligefrem internet i sælger, vel ;)

Personligt, så synes jeg ikke en opremsning af de forskellige funktionaliteter i jeres løsninger, hjælper.

Designet er vel okay, men jeg synes ikke det afspejler en virksomhed.

Hvad står HXS egentlig for?

Har dog ikke, ligesom Dumpen, noget imod referencer på forsiden - det er ganske normalt.

Det ville også være rart at kunne klikke på hele logoet, når man vil tilbage til forsiden ;)

Desmere, så er logoet som H1'er vidst ikke den bedste idé rent søgemaskinemæssigt, eftersom denne altid vil komme først på samtlige sider ;)

Bruger i Word Press til backend eller er det tilfældigheder, at det fremgår af kildekoden?

Det er dog positivt at se, at siden validere korrekt både på XHTML og CSS.

I har lidt problemer med sammensatte navneord hist og her, hvilke jeg dog ikke har noteret mig.

Samtidig tror jeg også, at et komma er smuttet for jer hist og her.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (07.12.2008, 21:07)

5

søndag, 7. december 2008, 21:15

Ville ikke lige quote alle jer som har skrevet så her kommer lidt

Siden er bygget på wordpress :)

Jeg er igang med at opbygge de tilbud jeg har under hostingen de kommer på engang i nat

Mht webshop så har jeg også 1000 funktioner mere den kan som jeg lige skal have skrevet pænt og smidt på siden også sammen med demoen af den

mht referencer så bliver de smidt på senere jeg har bedt mine kunder komme med nogle udtalelser som vil komme til at stå under dem

Hxs står for Hitlers eXpert Service ej det gør det ikke domænet var bare et jeg havde og det bliver skiftet ud når jeg finder på noget mere passende og der vil blive lavet logo,brevlinje visitkort brevpapir og alt det fra et professionelt design hus

jeg må nok hellere få en tekst forfatter til at kigge alle mine stavefejl igennem hehe

Seneste tests og artikler

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.