Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 4. december 2008, 00:12

Hej, jeg har lavet en hjemmeside som hedder http://mobiltester.dk men ved ikke om det er godt nok til at folk vil besøge den. Designmessigt eller indholdsmessigt vil jeg gerne have nogen idéer fra jer hjælpsomme mennesker. :)

Kan i give mig nogen gode råd som jeg meget gerne vil tage imod? :)

MVH Murat.

PS: de test der er i siden er kun prøve. jeg ved godt de skal være bedre :)

2

søndag, 7. december 2008, 22:53

Handler siden om mobiler eller hvad?

Du skal arbejde MEGET mere på siden... desuden "ligner" den en BLOG...

Skala fra 1 til 10 - Vil jeg bedømme den 1 :rolleyes:

3

mandag, 8. december 2008, 11:58

Hvad mener du med at det ligner en blog?

Der er lidt af hvert i øjeblikket, men det var meningen det skulle være en mobilside ja :)

4

mandag, 8. december 2008, 20:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af murat-b
Hvad mener du med at det ligner en blog?

Der er lidt af hvert i øjeblikket, men det var meningen det skulle være en mobilside ja :)

Temaet/design du bruger ligner mere en blog, i det mindste skift dog lige hende titanic pigen ud (logo) :D med noget relevant som har med mobiler at gøre eller i den retning.

5

mandag, 8. december 2008, 21:17

Gizzza har nu fat i noget.

1. Drop velkomst på forsiden og bring i stedet for nyheder, anmeldelser osv. Dette vil søgemaskinerne også finde mere interessant. En velkomst-tekst er absolut ikke et træk i en positiv retning.

2. Du kan godt gøre dit design lidt breddere, hvilket kan give mulighed for rigtig mange ting, så som større billeder etc.

3. Overordnet set synes jeg ikke designet fejler noget, da det er let og enkelt. Og den linie synes jeg absolut du skal holde fast i. Men lidt finpudsning her og der, vil absolut heller ikke skade.

4. Gør langt mere ud af dine tests, og samtidig gør dem tilgængelige via RSS. Hvis jeg skal læse en test af en mobil, så skal den ikke bestå af 10 liniers tekst, men derimod være godt beskrivende.

Anyhow, så besøger jeg altid gsmarena.com, hvis jeg skal se anmeldelser, billeder og andet af mobiltelefoner. Den side er ganske vidst ikke nem at konkurrere imod, så derfor skal du finde en god vinkel. Det er ikke nok, bare at skrive på dansk - de sider findes allerede.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (08.12.2008, 21:19)

6

mandag, 8. december 2008, 21:29

Jeg takker mange gange for jeres idéer :)

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

35

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.