Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 19. november 2008, 22:10

Har nolge spørgsmål da jeg skal til at lave en hjemmeside

1)Hvis man gerne vil have lagt film på sin egen hjemmeside noget i still som youtube så den bliver nærmest 'uploadet' på min egen hjemmeside så det ikke er uploadet hos andre f.eks googlevideo eller youtube er det så Joomla så det rette program at bruge ?

2) Anbefaler i nogle gode domæner ? hosters ?

3) Er der lavet nogle bøger på dansk med Joomla ?

håber i kan hjælpe mig :clap:

2

torsdag, 20. november 2008, 20:14

Tror jeg meget nemt joomla kan http://extensions.joomla.org/

Mener der er udgivet nogle danske Joomla bøger men kan ikke lige huske hvad de hedder :D

Noget med X :clap:

3

lørdag, 22. november 2008, 21:36

tak skal du have

Jeg bruger mac og jeg forstår simpelhen ikke hvordan man installere programmet er der nogle som kan forklare mig det ?

har oprettet et gratis domæne for at prøve det men kan ikke finde ud af at installere Joomla

4

søndag, 23. november 2008, 02:01

Jeg synes du skal læse dig til det grundlæggende først.

Det er ikke et program du bare kan installere på din mac...

Det skal ligge på en server, eks. hvor din domæne peger... Der skal database til osv...

Kom med flere informationer...

Hvem er din hostudbyder?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.