1

tirsdag, 28. oktober 2008, 19:30

Hejsa, jeg har rodet lidt med Joomla herhjemme, men kan simpelthen ikke få det til at virke.
Jeg har fulgt diverse video tutorials på nettet samt youtube, og jeg har gjort alt some de har gjort..
Når jeg har uploaded alt til mit hotel er det her alt hvad der kommer frem når jeg besøger siden:
Hvad har jeg gjort galt ??? ;(

mark( 'afterLoad' ) : null; /** * CREATE THE APPLICATION * * NOTE : */ $mainframe =& JFactory::getApplication('site'); /** * INITIALISE THE APPLICATION * * NOTE : */ // set the language $mainframe->initialise(); JPluginHelper::importPlugin('system'); // trigger the onAfterInitialise events JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterInitialise') : null; $mainframe->triggerEvent('onAfterInitialise'); /** * ROUTE THE APPLICATION * * NOTE : */ $mainframe->route(); // authorization $Itemid = JRequest::getInt( 'Itemid'); $mainframe->authorize($Itemid); // trigger the onAfterRoute events JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterRoute') : null; $mainframe->triggerEvent('onAfterRoute'); /** * DISPATCH THE APPLICATION * * NOTE : */ $option = JRequest::getCmd('option'); $mainframe->dispatch($option); // trigger the onAfterDispatch events JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterDispatch') : null; $mainframe->triggerEvent('onAfterDispatch'); /** * RENDER THE APPLICATION * * NOTE : */ $mainframe->render(); // trigger the onAfterRender events JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterRender') : null; $mainframe->triggerEvent('onAfterRender'); /** * RETURN THE RESPONSE */ echo JResponse::toString($mainframe->getCfg('gzip'));

City Of Heroes:
@MartinL1
-Treck reborn
- Lil' brother L

2

tirsdag, 28. oktober 2008, 22:28

Din webhost er?

evt adressen på din side?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.