Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. oktober 2008, 19:27

Hejsa!
jeg har downloaded den seneste version af PHP-Fusion v7 tror jeg nok det er..
Når jeg har omdøbt config fra _config.php til config.php som der står har jeg uploaded det til mit hotel.. Men alt der så kommer frem er en masse koder :S hvad har jeg gjort galt ???
;(

City Of Heroes:
@MartinL1
-Treck reborn
- Lil' brother L

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "MartinL89" (28.10.2008, 19:28)

2

lørdag, 24. januar 2009, 12:07

Hej
Er du sikker på at du har oploadet det på en sql Datbase.
Hvid du mangler en instruktion i hvordan man installere Fusion hjemme sider så kontakt mig på msn jeg har en i pdf og den er på Dansk msn phanterdk@hotmail.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Red_Panter" (24.01.2009, 12:17)

3

søndag, 1. februar 2009, 16:47

Hej her er en instalations vejledning har du fulgt den
1. Før du uploader alle filerne, skal du ændre navnet på filen _config.php (som du finder i folderen files) til config.php.

2. Upload derefter indholdet af denne folder til din server.

3. Medmindre du afvikler PHP-Fusion på en lokal server, vil du i de fleste tilfælde være nødt til at ændre rettigheder (CHMOD ) følgende filer og foldere til 777:

administration/db_backups/
images/
images/imagelist.js
images/articles/
images/avatars/
images/news/
images/news_cats/
images/photoalbum/
images/photoalbum/submissions/
forum/attachments/
config.php
4. Gå derefter til din side, hvor setup.php herefter starter op automatisk. Hvis den ikke gør det, skal du afvikle den manuelt ved at indskrive den fulde adresse på din side efterfulgt af setup.php. Eksempelvis sådan her: http://www.yourdomain.com/setup.php.

5. Gør installationen færdig ved at følge instruktionerne på skærmen. Husk at vælge sprog som det første.

6. Umiddelbart efter afslutningen af installationen, skal du sætte rettighederne (CHMOD) for config.php tilbage til 644 OG slette scriptet setup.php fra din server.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.