Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. august 2008, 10:56

Hey

Min side er blevet hacked, og mu har jeg det problem at der ligger nogle filer uploadet på min FTP som jeg ikke kan slette da de er beskyttet med htaccess.

skal siges at jeg tror jeg er blevet hacked, det var efter jeg uploadet et galleri kaldet zenphoto som jeg var blevet anbefalet..

Men hvordan kommer jeg af med htaccess?

2

fredag, 29. august 2008, 13:00

Sletter .htcaccess filen eller får din udbyder til det og forklarer dem situationen

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

3

fredag, 29. august 2008, 15:20

Kan godt ske du ikke kan se htaccess filen, men så bare opret en ny .htcaccess som er tom. Dvs. du overskriver den gamle. Så burde du kunne slette filerne.

Kan også godt ske du ikke kan slette filerne da filerne er blevet oprettet af en anden bruger end din ftp konto. Så kan det lade sig gøre at køre noget php og der sletter filerne.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

4

fredag, 29. august 2008, 17:15

Okay..

Tak for hjælpen begge to.. Men jeg har valgt den nemme løsning og bedt min host om det :rules:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.