1

fredag, 22. august 2008, 16:04

Hey!

Er der nogle der kender et sted hvor jeg kan oprette en GRATIS siden UDEN der kommer til at stå noget før/efter..

Altså uden der for eksempel står: www.(navn).WEBBYEN.dk
Men bare www.(navn).dk

Har selv søgt lidt uden at finde noget.

2

fredag, 22. august 2008, 16:15

Jeg har aldrig hørt om et gratis sted af den type.

Du skal jo have et domæne - eksempelvis www.erik.dk (.com . org etc) - og et sådan domæne koster jo penge.

Et .dk koster iøvrigt sølle 45 kr. om året. Så skal du selvfølgelig have et webhotel ved siden af, men dette kan også gøres billigt hos eksempelvis Unoeuro eller One.

3

fredag, 22. august 2008, 16:18

Billigt og billigt.. Mener det koster over 300KR for oprettelse på One.com ... Men okay, kan godt være man ikk kan få gratis så.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "N00k" (22.08.2008, 16:18)

4

fredag, 22. august 2008, 17:10

Et webhotel koster ikke noget hos www.domaindirect.dk ;)

/gamlejesper

5

fredag, 22. august 2008, 17:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af N00k
Billigt og billigt.. Mener det koster over 300KR for oprettelse på One.com ... Men okay, kan godt være man ikk kan få gratis så.

Og de 300 kr. dækker formodentlig også det første år med et webhotel.

6

søndag, 24. august 2008, 16:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Og de 300 kr. dækker formodentlig også det første år med et webhotel.

322,50 for:

Oprettelse af webhotel
12 mdrs. hotel
1 års domæne

... det er for 3000 mb plads...

Det er da ret billigt?

Ellers er der et 10 gb hotel hos Surftown til 266 det første år uden domæne...

7

søndag, 24. august 2008, 22:17

Ville bare helst have en hjemmeside gratis, da jeg ikk vil rode rundt med kredit kort og sådan noget..

8

søndag, 24. august 2008, 22:24

Citeret

Ville bare helst have en hjemmeside gratis, da jeg ikk vil rode rundt med kredit kort og sådan noget..

Så brug Web10.dk - der kan du betale med girokort ;)

Når man vælger at stille de krav du gør, så er man nok tvunget til at betale. Du kan dog vælge at få et .tk domæne til at pege på et eventuelt gratis side hos Webbyen, Tripod m.v..

9

onsdag, 1. oktober 2008, 22:28

Mener siden hedder mono.net - tror nok det er gratis, men husker det desværre ikke helt...

10

torsdag, 2. oktober 2008, 00:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Blogtrend
Mener siden hedder mono.net - tror nok det er gratis, men husker det desværre ikke helt...

Så får du http://xxxx.mono.net/ og det var lige det han ikke ville have :) Han vil have et gratis domæne...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.