Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 16. juli 2008, 15:42

Hej alle.

I løbet af de næste par måneder, skal jeg have startet en internetbutik op. Dertil hører jo en hjemmeside. Men da jeg er på bar bund med det emne, spørger jeg her efter hjælp.

Hvad tror i sådan en side vil komme til at koste i kroner og øre at få lavet? Kunne forstille mig 3-4000kr eller er det for lidt?

Siden skal være simpel og nem at navigere rundt i, den skal selvfølgelig indeholde en indkøbskurv, samt mulighed for at betale med dankort osv (som i kender det fra alle andre internetbutikker) Så skal den kunne redigeres let af mig fra min egen computer, her tænker jeg på at jeg skal kunne oprette nye varer, melde en vare udsolgt fx, osv.

Hvad kan i ellers anbefale? At jeg får en privat person til at klare det, eller et firma?

Håber i kan hjælpe :)

Mvh Kasper.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

onsdag, 16. juli 2008, 16:10

Privat person eller firma er egentlig underordnet - det vigtigste i den branche er referencer.

Men 3-4.000 er skudt en hel del under målet ihvertfald hvis du vil køre et seriøst firma i stilling. Det er jo ikke en HTML side du skal have sat op.

Hvis du skal have leveret design og opsætning af hjemmeside + programmering og implementering af webshop/indkøbskurv og betalingsgateway er vi nok nærmere i nærheden af 10.000.

3

onsdag, 16. juli 2008, 16:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gadensgaard
Privat person eller firma er egentlig underordnet - det vigtigste i den branche er referencer.

Men 3-4.000 er skudt en hel del under målet ihvertfald hvis du vil køre et seriøst firma i stilling. Det er jo ikke en HTML side du skal have sat op.

Hvis du skal have leveret design og opsætning af hjemmeside + programmering og implementering af webshop/indkøbskurv og betalingsgateway er vi nok nærmere i nærheden af 10.000.

yep, havde faktisk også tænkt på 10.000kr som en total løsning, hælder selv mest til et firma. Kan du anbefale nogle bestemte? Har kigget meget på Amaster.dk som jeg syntes virker meget reel. Tror jeg vil give dem et kald imorgen og høre hvad de kan give af tilbud.

4

onsdag, 16. juli 2008, 17:07

Nu vil jeg jo ikke sidde og henvise til konkurrenterne men hvis du føler at de er de rigtige til at lave din webshop synes jeg da at du skal give det er forsøg :).

5

onsdag, 16. juli 2008, 17:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gadensgaard
Nu vil jeg jo ikke sidde og henvise til konkurrenterne men hvis du føler at de er de rigtige til at lave din webshop synes jeg da at du skal give det er forsøg :).

Havde faktisk slet ikke set du også gav den service, jeg vil da lige tage kontakt til dig imorgen og høre ad :9xo

6

fredag, 18. juli 2008, 09:44

Personligt, så vil jeg ikke mene du kommer vitterlig langt for 10.000 kr.

Når budgettet ikke er større bliver du umiddelbart nødt til at vælge en af de løsninger, som ligner de andre - hvis du forstår?

http://www.dandomain.dk/

Ovennævnte kan være en mulighed.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (18.07.2008, 09:45)

7

fredag, 18. juli 2008, 13:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
Hej alle.

I løbet af de næste par måneder, skal jeg have startet en internetbutik op. Dertil hører jo en hjemmeside. Men da jeg er på bar bund med det emne, spørger jeg her efter hjælp.

Hvad tror i sådan en side vil komme til at koste i kroner og øre at få lavet? Kunne forstille mig 3-4000kr eller er det for lidt?

Siden skal være simpel og nem at navigere rundt i, den skal selvfølgelig indeholde en indkøbskurv, samt mulighed for at betale med dankort osv (som i kender det fra alle andre internetbutikker) Så skal den kunne redigeres let af mig fra min egen computer, her tænker jeg på at jeg skal kunne oprette nye varer, melde en vare udsolgt fx, osv.

Hvad kan i ellers anbefale? At jeg får en privat person til at klare det, eller et firma?

Håber i kan hjælpe :)

Mvh Kasper.

Lidt :offtopic: Hvad vil du sælge? :)

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

8

søndag, 20. juli 2008, 21:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Når budgettet ikke er større bliver du umiddelbart nødt til at vælge en af de løsninger, som ligner de andre - hvis du forstår?

Har godt kigget på den side, samt de 3-4 andre jeg kunne finde som så rimelige ud. Det virker jo umidelbart som en nem og god løsning, men holder det?

9

søndag, 20. juli 2008, 22:08

Citeret

Citeret

Har godt kigget på den side, samt de 3-4 andre jeg kunne finde som så rimelige ud. Det virker jo umidelbart som en nem og god løsning, men holder det?

Du kommer bare ikke rigtig til at skille dig ud fra mængden.

10

søndag, 20. juli 2008, 22:20

Det er nu en sandhed med modifikationer.

For eksempel er det her en dandomain shop:

http://primavvs.dk/shop/frontpage.html

11

søndag, 20. juli 2008, 22:58

Citeret

Citeret

Jeg vil sige det sådan, at man får det man betaler for.

Der er selvfølgelig visse undtagelser på området, men med de nemme og billige løsninger, så mener jeg ikke man skal regne med en "perfekt" løsning, så at sige.

Og hold dig så iøvrigt langt væk fra Scan Commerce. Og tjek iøvrigt op på, om du nemt kan få dine data ud af deres system, såfremt du skulle vælge at skifte leverandør.

Tit så bliver man nemlig mere eller mindre bundet på arme og ben, hvad det angår.

Ps. Den der Prima VVS var da lidt tung og halvtræls?

12

fredag, 3. oktober 2008, 16:11

kontakt Tj web.... de er great.

Din Leverandør

13

lørdag, 4. oktober 2008, 18:39

En hjemmeside til en butik er langt mere end hvad facaden viser.. der er langt mere til det bag ved siden.. nu kan jeg kun sige noget om det jeg kender til og må ikke sige helt korrekte tal men vi snakker altså over 60-75.000 for en ordentlig side hvis det er seriøst :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

14

lørdag, 4. oktober 2008, 19:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af jK^
En hjemmeside til en butik er langt mere end hvad facaden viser.. der er langt mere til det bag ved siden.. nu kan jeg kun sige noget om det jeg kender til og må ikke sige helt korrekte tal men vi snakker altså over 60-75.000 for en ordentlig side hvis det er seriøst :)

Ahh, det kan squ også godt gøres billigere, men stadigvæk være fint.

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Seasonic gør klar til at lancerer en Snow Silent 1050W PSU

Der er ingen tvivl om kvalitet
Læs Mere

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.