1

lørdag, 28. juni 2008, 15:03

Hej alle I kloge og hjælpsomme hoveder...

Jeg har længe brugt småtips, jeg har fundet herinde, til at udvikle min egen hjemmeside. Men nu er jeg stødt ind i et problem...
Problemets omfang handler højst sandsynligt om "sprog"!

Jeg er kun ude efter freeware...

Jeg byggede min hjemmeside vha. Namu6, hvor jeg så lærte at tyde html-koderne. Herefter downloadede jeg et FTP-program med 30 gratis uploads, men det er jo ligesom ikke nok, når man skriver en dagbog...
Så hentede jeg Filezilla, som jeg er rigtig glad for.

Nu vil jeg gerne have en blog på min hjemmeside. Altså ligesom jeg har en dynamisk gæstebog, der opdaterer, når nogle laver ændringer.
Pt. skriver jeg selv dato osv. når jeg laver News til familiemedlemmer, men det ville jo være nemmere (og sjovere og sejere) hvis jeg havde en blog, hvor familien kunne kommentere direkte.

Jeg har søgt og googlet lidt... "embedded blog" "blog +hjemmeside" osv. Men der kommer ikke rigtig noget frem, jeg kan bruge.

Jeg kan lave min egen blog i Blogger.com , Bravenet.com eller lignende steder, men jeg vil altså gerne have den liggende min hjemmeside!

Nogen der kan hjælpe?

Zaza

PS. Jeg er rimelig lærenem og forstår almindeligt dansk... Hehe, dvs. Ikke for mange computer-forkortelser, for så tror jeg hjernen står af! :-)

3

mandag, 30. juni 2008, 02:11

eller php-fusion:)

4

mandag, 30. juni 2008, 10:28

Jeg ville nok vælge Wordpress som Macimuz allerede har foreslået. Det er super nemt at gå til, og der er så mange udvidelsesmuligheder :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.