1

lørdag, 10. maj 2008, 09:39

Sad og legede med Photoshop's Extract funktion, og dette kom ud af det :

2

lørdag, 10. maj 2008, 11:42

Det er du da sluppet meget godt afsted med.. Især håret, det må ha' taget en evighed..

Så bare det er synd sådan som hendes skygge på venstre side er kommet til at se ud.. det ser mig lidt firkantet ud :rolleyes:

3

lørdag, 10. maj 2008, 13:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
Det er du da sluppet meget godt afsted med.. Især håret, det må ha' taget en evighed..

Så bare det er synd sådan som hendes skygge på venstre side er kommet til at se ud.. det ser mig lidt firkantet ud :rolleyes:

Det tager faktisk ikke særligt lang tid med "extract", det er det der er det smarte :)
Med extract værktøjet har du 2 brushes, så tegner bare eller sætter prikker på det som du vil beholde, og så gør du det samme med det du vil fjerne og trykker OK eller preview.

er tit mange gange hurtigere og nemmere end lasso.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

4

søndag, 11. maj 2008, 12:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Malk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Det tager faktisk ikke særligt lang tid med "extract", det er det der er det smarte :)
Med extract værktøjet har du 2 brushes, så tegner bare eller sætter prikker på det som du vil beholde, og så gør du det samme med det du vil fjerne og trykker OK eller preview.

er tit mange gange hurtigere og nemmere end lasso.

helt sikkert hurtigere og nemmere, men det tar' stadig lidt tid.. Gør det i hvert fald når jeg bruger funktionen, men jeg er også n00b :D

5

søndag, 11. maj 2008, 13:35

Synes det ser utroligt godt ud.

Nogen der ved om man også kan gøre det i GIMP?

6

søndag, 11. maj 2008, 18:46

Ja, exstract er altid hurtig og nem hvis man skal lave en render, eller sætte en ting ind i et andet billede. Og skyggerne kan man oss nemt fjerne.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.