1

mandag, 10. marts 2008, 18:18

Hey!

Jeg står her og mangler et fotostativ til mit Olympus e-410. Stativet skal gerne kunne gå op til 135cm'ers højde, gerne mere... stativet skal helst ikke koste mere end højest 800kr, gerne 500-650kr... men det skal stadig være holdbart! jeg søger ikke et specielt prof stativ, kun et stativ til noget hobby...

jeg har haft kig på det her: http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI…96&LanguageNR=0

nogen der kender noget til dem?? går de let istykker, er pengene spildt på sådan et stativ??

Måske har jeg mulighed for at få nogen til at transportere dem til mig fra USA af, men det er slet ikke sikkert...

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "MadsJK" (10.03.2008, 18:24)

2

onsdag, 12. marts 2008, 09:27

Jeg tror jeg har sådan et. Det gav jeg under det halve for, og det er altså ikke det stabileste på markedet. Til under 150 kr synes jeg ikke jeg kan brokke mig, men jeg ville godt nok være ked af at have brugt 340 kr på det. Og jeg regner med at blive nødt til at købe et andet engang alligevel, når mit kamera er i mine hænder igen..

3

onsdag, 12. marts 2008, 13:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker
Jeg tror jeg har sådan et. Det gav jeg under det halve for, og det er altså ikke det stabileste på markedet. Til under 150 kr synes jeg ikke jeg kan brokke mig, men jeg ville godt nok være ked af at have brugt 340 kr på det. Og jeg regner med at blive nødt til at købe et andet engang alligevel, når mit kamera er i mine hænder igen..

Det er også hvad jeg er kommet frem til... så jeg tror jeg køber et ordentlig kvali stativ til omkring de 600 kr... om det er brugt eller nyt kan jo sådan set være ligemeget da sådan noget skidt kan holde længe, hvis bare man passer på det :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.