Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 18. februar 2008, 09:44

|Henrik|

Brtlsn

Dumpen

Angelus

tunfisk

2

mandag, 18. februar 2008, 12:49

|Henrik|
Fed billede.. er vil med den effekt du har fået lavet... har jeg ikke set før!

Brtlsn
Syntes der er for meget luft på billede, især over dig... men ellers en go ide ;)

Dumpen
Kan ikke se iden med en flaske vodka som dit selvportræt, du er jo ikke en flaske vodka, og du er vel ikke dranker? ;)

tunfisk
Det samme som til Dumpen ;)

:thumbsup:

3

mandag, 18. februar 2008, 19:30

Tak for kritik Angelus, det tog sQ også sin tid at lave billedet. :)

Brtlsn

Placeringen af dig selv i billedet er ikke god, det udbrændte er heller ikke godt, men farten i billedet kan jeg godt lide.
Og så er det også alt for sløret, men det er vel taget med en mobil ikke. ?

Dumpen

Kan ikke vudere det som et selvportræt, da jeg ikke synes at det har noget at gøre med dette.

Angelus

Der er meget godt i billedet udover portrættet nemlig at man kommer til at tænke ved at kikke på dit billede, super :9xo, eneste lille ulæmpe er himlen.
Men jeg er sikker på at du kan lave et bedre portræt, da dette er lidt af et snapshot.
Dit hoved ser heller ikke ud som om det er i focus.

tunfisk

Kan ikke vudere det som et selvportræt, da jeg ikke synes at det har noget at gøre med dette.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (18.02.2008, 19:35)

4

mandag, 18. februar 2008, 23:06

@ |Henrik|
Jo, mobil :))

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

5

tirsdag, 19. februar 2008, 08:35

|Henrik|

Det er godt nok for meget redigering til mig. Det er snart lige så meget grafik som billede. Måske en smagssag, men ikke hvad jeg forbinder med et godt selvportræt.

Brtlsn

Stor del af billedet er udbrændt som Henrik også er inde på hvilket tager opmærksomheden. Det bliver også for meget rod og ikke noget fokus, så billedet holder på ingen måde interesse.

Dumpen

Selvportært... hm så er du vist den første fotograferende og skrivende vodka flaske. Har imø intet med opgaven at gøre.

Angelus

Du kunne nok have arbejdet noget mere med det her billede og have opnået et bedre resultat. Hvis bare du havde drejet dit hoved lidt så du var kommet i profil havde det nok hjulpet en del. Vil give henrik ret i det ligner et meget hurtigt snapshot.

tunfisk

Som jeg skrev til dumpen.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

6

tirsdag, 19. februar 2008, 10:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
|Henrik|

Det er godt nok for meget redigering til mig. Det er snart lige så meget grafik som billede. Måske en smagssag, men ikke hvad jeg forbinder med et godt selvportræt.

Tak for kritik, ja en smagssag er det vel, men et er sikkert det ER mig der er på billedet. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (19.02.2008, 10:05)

7

tirsdag, 19. februar 2008, 10:10

takker... det var nu meningen jeg skulle kigge ud af vinduet.. måske jeg skulle ha drejet hovede lidt mere om mod camet... men det er Ikke et snap shot, kan jeg lige sige ;) brugte da små 20min for at få den "rigtige" vinkel og lyset drillet en del.. da jeg stod op af vinduet og ikke kunne trykke selv... og jeg var alene, så ingen kunne trykke på camet for mig :)

:thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.