Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 14. februar 2008, 18:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Oprindeligt indlæg af ||TheiZ||

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Oprindeligt indlæg af ||TheiZ||
Er jeg virkelig den eneste der ser D300 som en god løsning midt i mellem 40D og 5D ? både prismæssigt og funktionsmæssigt ?

Læs min første post i tråden.

Du fik det bare til og lyde som om det var en sidste udvej, men kan være det bare var mig der misforstod det.

Nej slet ikke.

Min opstilling var kan du nøjes med et enkelt eller to objektiver fordi du alligevel kun skyde studie/location portrætter så ville jeg vælge 5D.

Hvis du skyder meget allround eller ikke helt har styr på det så ville jeg hellere tage et 40D også have de ekstra penge til objektiver.

Så ser du da også D300 som sidste udvej ? :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.