Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 5. december 2007, 13:23

Zaxzz ved godt at der er delte meninger om hvilke kamera der er bedst men vi havde i forvejen bestemt os på at tage det Canon EOS 400D.

Jeg har nu bestilt det sammen med et 2 GB CF Sandisk Extreme III kort da 4GB lød af rigtig meget. Kan altid bestille et 2GB mere om et par måneder hvis vi synes det er for lille, lige p.t tømmer vi det kamera 2 gange om ugen og det drejer sig kun om 20-30 billeder hver gang.

Får det allerede i morgen, så skal der skydes billeder :dance:

Jeg har nogle AA batterier 2500mAh til at ligge, ville disse være fine dertil eller skal jeg købe nogle størrer ? Det er vel AA batterier man bruger eller ?????

22

onsdag, 5. december 2007, 13:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker

Citeret

Oprindeligt indlæg af tunfisk
4 GB vil du ikke fylde op ;)

Jeg skal også have 4 gb :D

Mvk og flindtdk herinde fra har 2 og de siger det er meget...

Jeg er også selv ved at købe samme kamera ;)

Jeg har da fyldt mine 4 et par gange ;)

Jøsses, der må sgu være kedeligt i Cork :D

Hehe. Jeg har faktisk næsten ikke taget billeder her..
Men altså hvis man skyder RAW så fylder billederne jo lige en kende. Så pludselig har man fyldt et kort. Og der er sikkert ingen af de billeder der er gode :))

23

onsdag, 5. december 2007, 13:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carstent
Zaxzz ved godt at der er delte meninger om hvilke kamera der er bedst men vi havde i forvejen bestemt os på at tage det Canon EOS 400D.

Jeg har nu bestilt det sammen med et 2 GB CF Sandisk Extreme III kort da 4GB lød af rigtig meget. Kan altid bestille et 2GB mere om et par måneder hvis vi synes det er for lille, lige p.t tømmer vi det kamera 2 gange om ugen og det drejer sig kun om 20-30 billeder hver gang.

Får det allerede i morgen, så skal der skydes billeder :dance:

Jeg har nogle AA batterier 2500mAh til at ligge, ville disse være fine dertil eller skal jeg købe nogle størrer ? Det er vel AA batterier man bruger eller ?????

Med mindre du køber et batterigreb, nej.
Der følger et lithium-ion-batteri med og en lader dertil. Vil du bruge almindelige batterier skal du bruge et batterigreb, en holder til batterierne som følger med grebet. Og en del batterier.
Dem som kommer med kameraet er meget bedre.

24

onsdag, 5. december 2007, 13:35

Citeret

Jeg er da næsten 100% sikker på du ikke kan bruge AA batterier i den...

Jeg har solgt 2000+ mAh til 90 kr. + fragt.
Original batteriet til små 500 kr. har en kapacitet på 720 mAh.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (05.12.2007, 13:38)

25

onsdag, 5. december 2007, 13:40

Ok, blev lige pludselig helt nervøs for at der ikke var noget batteri med dertil. Ikke så fedt at have bestilt noget som man glæder sig til at afprøve og at man så ikke kunne komme igang :rolleyes:

Batterigreb glemmer jeg i første omgang så :9xo

*EDIT*

Har lige undersøgt lidt, det er på 720mAh det som følger med, men kan dog købe et på 800mAh til kun 149,- som dog ikke er originalt, et originalt på 720mAh koster 499,- det er da noget af en forskel 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carstent" (05.12.2007, 13:46)

26

onsdag, 5. december 2007, 13:58

Citeret

Har lige undersøgt lidt, det er på 720mAh det som følger med, men kan dog købe et på 800mAh til kun 149,- som dog ikke er originalt, et originalt på 720mAh koster 499,- det er da noget af en forskel 8o

Var jo også lige det jeg skrev ;) Jeg kom bare med et billigere og 2,5 gang så godt forslag :P

27

onsdag, 5. december 2007, 14:57

Sorry celfa........den havde jeg lige overset.

28

fredag, 14. december 2007, 11:52

Jeg har lige fået mail fra Canon hvor de skriver jeg får sat 250,- ind på min konto, det er super flot lige på når det faktum at jeg skulle have haft 520,- ;(

Det ligner en tastefejl hvor der er byttet om på 5 tallet og 2 tallet, så nu går der sikkert en måneds tid mere mens de undersøger sagen :rolleyes:

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

Seneste tests og artikler

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere

0

Be quiet! Straight Power E9-400W GOLD80+

Strømforsyninger ser vi jo til
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny ASUS ROG Swift PG278Q gamer skærm

ASUS er kommet med deres nye R
Læs Mere

1

NVIDIA GeForce GTX 880 i forbindelse med Gamescon?

Ifølge rygterne så planlægger
Læs Mere

0

Vinderne af den store Dota 2 præmie pulje er fundet

Så lykkedes det at få afgjort
Læs Mere

0

Kingston er klar med SSDNow V310 Solid State Drive

Kingston er kommet med den nye
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.