Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 24. november 2007, 20:24

Hey tweakers..

Tænkte jeg ville poste mit seneste billede, og høre jeres mening :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Phoque" (24.11.2007, 20:29)

2

lørdag, 24. november 2007, 20:27

Ikke lige min smag. Synes motivet er kedeligt, og billedet virker ikke helt skarpt.

Men det er vel smag og behag.

Intel E8400
Asus P5QL Pro Mobo
896MB GeForce GTX260
500GB F1 SataII HDD
2x2 GB DDR2 Ram - Kingston
Nzxt Hush Kabinet - Sort
22" SyncMaster 2253BW

Zepto Nox A14

3

lørdag, 24. november 2007, 20:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka
Ikke lige min smag. Synes motivet er kedeligt, og billedet virker ikke helt skarpt.

Du har ret i at det ikke er så interesant.
Der var nogle som jeg kendte der syntes om billedet, derfor smed jeg det op her..

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

4

lørdag, 24. november 2007, 22:05

Jeg synes faktisk det er ret så fedt :9xo

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

5

søndag, 25. november 2007, 08:04

Citeret

Billedet er da skarpt på støvdragerne, Men jeg ville nok også have brugt en større blænde for at få lidt større DOF.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

6

mandag, 26. november 2007, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Malk

Citeret

Billedet er da skarpt på støvdragerne, Men jeg ville nok også have brugt en større blænde for at få lidt større DOF.

Var også min mening fra start af, men da lyset var meget dårligt, og jeg hader blitz da det ser så kunstigt ud, valgte jeg at tage det med dne blænde der er.

7

mandag, 26. november 2007, 15:43

Jeg synes det er et ret godt billede

- Hvad er den oprindelige farve på blomsten?

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

8

onsdag, 28. november 2007, 13:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af asgerbj
Jeg synes det er et ret godt billede

- Hvad er den oprindelige farve på blomsten?

Tak. Den originale farve er gul, og støvfangerne er brune.

9

torsdag, 29. november 2007, 04:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Citeret

Citeret

Var også min mening fra start af, men da lyset var meget dårligt, og jeg hader blitz da det ser så kunstigt ud, valgte jeg at tage det med dne blænde der er.

Har du ikke en tripod?
Så kunne du have valgt længere eksponering også :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

10

torsdag, 29. november 2007, 08:44

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Citeret

Citeret

Har du ikke en tripod?
Så kunne du have valgt længere eksponering også :)

Desvære ikke endnu :(

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere

0

Be quiet! Straight Power E9-400W GOLD80+

Strømforsyninger ser vi jo til
Læs Mere

3

Medion Lifetab S7852

Lige siden Bill Gates og siden
Læs Mere
Seneste nyheder

1

Teaser trailer til Fifty Shades of Grey

Så er der kommet en meget kort
Læs Mere

0

Lækkede billeder af NVIDIA Shield tablet

Det måtte jo ske, der er lække
Læs Mere

3

Swiftech frigiver nu deres H220-X vandkøling

Allerede tilbage i januar måne
Læs Mere

0

Artikel: Sådan kan du kende forskel på bærbare computere

Har du snart flået håret af di
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.