Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg ville bare høre jeres vurdering af et tilbud jeg har fået på dette objektiv som stadigvæk har 11 måneders garanti.
Sælger vil betale porto og prisen er 2500,-
Lyder det ikke som et udemærket tilbud?
Objektivet fremstår som nyt, ingen ridser, modlysblænde + etui medfølger.
PS: Jeg ved at et 70-200 L kan fås brugt for omkring 1000,- mere, men lige PT har jeg ikke de 1000,-
Oprindeligt indlæg af Malk
Jeg kom lige til at tænke på at der jo er 620,- cashback på dette objektiv, og med en nypris på 3700,- er prisen så stadigvæk OK?
Så fik jeg købt nyt objektiv, det blev til et 55-250 IS, endelig fik de det på lager.
Førløbigt er jeg positivt overrasket, jeg syntes det er meget skarpere ved 250mm end Sigma 70-300 APO DG er.
Byggekvaliteten er en lille smule bedre end 18-55 IS, men stadigvæk langt fra et "L" objektiv, men prisen er også kun 2100,- hvilket må siges at være OK for en tele med Image stabilisering