Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 1. november 2007, 19:54

Hejsa.

Satte et hurtigt "studie" op i dag :) incl 2 150 Watt's halogen lyskastere med stof over så lyset blev mere blødt.

Da det er første gang jeg prøvet det, så bær lige over med mig hvis i synes det er helt hen i vejret. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (03.11.2007, 11:35)

2

torsdag, 1. november 2007, 19:57

billede er godt.. men jeg syntes personligt det er lidt mørkt... eller der mangler noget lys eller et eller andet...

:thumbsup:

3

torsdag, 1. november 2007, 20:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
billede er godt.. men jeg syntes personligt det er lidt mørkt... eller der mangler noget lys eller et eller andet...

Takker, det er med vilje ang. lyset, synes sådan et billede står sig bedst ud ved at være en bitte smugle underbelyst. :)

4

torsdag, 1. november 2007, 20:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus

Takker, det er med vilje ang. lyset, synes sådan et billede står sig bedst ud ved at være en bitte smugle underbelyst. :)

syntes så lige det modsatte ;) eller ikke overbelyst.. men bare rigtigt hehe :P

:thumbsup:

5

torsdag, 1. november 2007, 20:36

Vil give Angelus ret, der mangler en smule lys, efter min mening ihvertfald.
Men sådan er vi jo så forskellige. Flot billede Henrik :9xo

6

torsdag, 1. november 2007, 20:37

Ser ikke underbelyst ud men kontrasten er noget død der mangler nogle ordentligt højlys og skygger hvilket gør det lidt dødt og se på.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

torsdag, 1. november 2007, 20:58

Tak for kritik alle...

Jeg har lige rettet det lidt, så der nu er 2 billeder i første post.

Men kender i det, at når man sidder og redigere m.m et billede at man næsten kan kikke sig blind på det. ?
Man synes det er ok, men alligevel ikke.

8

torsdag, 1. november 2007, 21:05

Billede nr.2 er blevet en hel del 'friskere' at se på, det har virkelig hjulpet.

9

torsdag, 1. november 2007, 21:26

Citeret

Tak for kritik alle...

Jeg har lige rettet det lidt, så der nu er 2 billeder i første post.

Men kender i det, at når man sidder og redigere m.m et billede at man næsten kan kikke sig blind på det. ?
Man synes det er ok, men alligevel ikke.

Rejs dig op gå ind og nyd hende i virkeligheden og gå så ind og kig igen. Det hjælper mere end man skulle tro.

10

fredag, 2. november 2007, 08:39

Syntes også, at nr. 2 er bedre; selvom det stadig virker en anelse dødt ;)..

- også syntes jeg, at baggrunden (den, den fader over i) virker forstyrrende, men det er nok bare mig :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

11

fredag, 2. november 2007, 08:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Syntes også, at nr. 2 er bedre; selvom det stadig virker en anelse dødt ;)..

- også syntes jeg, at baggrunden (den, den fader over i) virker forstyrrende, men det er nok bare mig :)

Ikke bare dig det ser lidt funny ud med det skifte over til baggrunden :)

12

fredag, 2. november 2007, 11:48

Hvad er godt i billedet, så jeg ikke skal lave det om til næste gang. ? :)

13

fredag, 2. november 2007, 12:00

Det som jeg personligt syntes er godt i billedet er den måde Nicoline smiler på, det ligner hun fokuserer på en bestemt ting, måske en uro i loften. Underlaget hun ligger på giver en god stemning i billedet, en følelse af tryghed. Det er det som jeg personligt syntes gør dit billede så godt Henrik :)

14

fredag, 2. november 2007, 16:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka
Det som jeg personligt syntes er godt i billedet er den måde Nicoline smiler på, det ligner hun fokuserer på en bestemt ting, måske en uro i loften. Underlaget hun ligger på giver en god stemning i billedet, en følelse af tryghed. Det er det som jeg personligt syntes gør dit billede så godt Henrik :)

Takker, der er hennes lækre :) mor hun fokusere på. :).
Jeg ville dog helst ha' at hun kikkede ind i kameraet, men det ville hun ikke..

15

fredag, 2. november 2007, 16:54

Citeret

Citeret

Takker, der er hennes lækre :) mor hun fokusere på. :).
Jeg ville dog helst ha' at hun kikkede ind i kameraet, men det ville hun ikke..

Jeg syntes tværtimod at det giver billedet et mere naturligt præg at hun netop ikke kigger ind i kameraet ;)

16

fredag, 2. november 2007, 22:24

Her er så mit endelig færdig redigeret billede, jeg har lavet en ren hud på henne og lidt mørk blur i kanterne af billedet:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (03.11.2007, 11:25)

17

fredag, 2. november 2007, 22:28

Jeg syntes at huden er blevet en anelse for ren, kunne bedre li' den du brugte på det første billede.
Underlaget minder en hel del om en sky på dit nye billede :)

18

fredag, 2. november 2007, 22:45

Citeret

Jeg syntes at huden er blevet en anelse for ren, kunne bedre li' den du brugte på det første billede.

Huden synes jeg selv er blevet meget bedre end de tidligere billeder, men hva samg og behag. ;)

Ser det ikke ok ud med de mørktonet hjørner. ?

19

fredag, 2. november 2007, 22:52

Citeret

Citeret

Huden synes jeg selv er blevet meget bedre end de tidligere billeder, men hva samg og behag. ;)

Jeg kan slet ikke lide de hjørner. Det ser virkelig amatør agtigt ud..

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

20

fredag, 2. november 2007, 23:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af celfa

Citeret

Citeret

Jeg kan slet ikke lide de hjørner. Det ser virkelig amatør agtigt ud..

Det er også lige det jeg er.

Lidt underligt at der så er mange Prof. fotografer der bruger disse mørktonet hjørner.

Har du ellers noget at sige til selve billedet. ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (02.11.2007, 23:03)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.