Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 30. oktober 2007, 21:28

Jeg ville bare høre hvordan stemningen for en fototur her på tweak var?

Jeg er stortset villig til at tage rundt i hele landet.

Hvis det skulle blive aktuelt med en tur og det bliver en udendørs syntes jeg vi skal fastslå en dato og sted engang i April-Maj måned?

Det kunne også bare være en tur til en zoo eller sådan noget.

Var bare mere om der var stemning for det?

Hvad siger i??

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

2

tirsdag, 30. oktober 2007, 21:39

Jeg vil da rigtig gerne med, hvis det bliver aktuelt :)

Jeg kan evt. godt ligge bil til, hvis det skulle være.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

3

tirsdag, 30. oktober 2007, 21:41

Hvis det bliver en tur et sted på sjælland er jeg mere end frisk :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

4

tirsdag, 30. oktober 2007, 21:45

Jeg er også frisk... også på et sted i DK... behøves ikke være i Jylland..

Som du forslår.. en Zoo tur er altid godt... for dyr er så pæne :P

Ellers skulle man tag til ESSEN SHow :P :P :P

:thumbsup:

5

tirsdag, 30. oktober 2007, 22:21

jo det ville da være fedt.. evt Odense Zoo da det ligger godt centralt :)

Og der har jeg nok købt kamera :)

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

6

tirsdag, 30. oktober 2007, 22:34

Så nu gerne et par stykker mere viste interesse for det :)

Men vi kunne da helt sikker finder ud af noget en weekend.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

7

onsdag, 31. oktober 2007, 07:22

Kan på ingen måde sige noget om jeg har mulighed for at deltage vi snakker jo et ½ år frem i tiden. Jeg må nok også erklærer mig for nærrig til at kører til odense bare for at komme i zoo.

Hvis folk er friske på et sted som Givskud jamen så kunne jeg godt ved at være klar. Bedre sted for dyrene og nemmere at komme til at skyde uden hegn osv.

Jeg vil ikke afvise jeg vil deltage men kommer som sagt an på så mange ting og på ingen måde noget jeg kan sige noget om nu.

Kan da lige sige at jeg har engang afholdt foto weekend hvor alle fra tweak blev indbudt og der kom 2.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

onsdag, 31. oktober 2007, 07:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Kan på ingen måde sige noget om jeg har mulighed for at deltage vi snakker jo et ½ år frem i tiden. Jeg må nok også erklærer mig for nærrig til at kører til odense bare for at komme i zoo.

Hvis folk er friske på et sted som Givskud jamen så kunne jeg godt ved at være klar. Bedre sted for dyrene og nemmere at komme til at skyde uden hegn osv.

Jeg vil ikke afvise jeg vil deltage men kommer som sagt an på så mange ting og på ingen måde noget jeg kan sige noget om nu.

Kan da lige sige at jeg har engang afholdt foto weekend hvor alle fra tweak blev indbudt og der kom 2.

Jeg tror også bare det var for at se om der var interesse, ikke at man skulle forpligte sig til en bestemt dato om 6 måneder. Man kan godt ville deltage, uden at vide om man kan.
Helt enig i at Givskud er et bedre valg (selvom det er længere væk for nogle). Givskud er klart den flotteste zoo vi har, og super indrettet hvis man vil have nogle flotte billeder.

9

onsdag, 31. oktober 2007, 07:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Jeg tror også bare det var for at se om der var interesse, ikke at man skulle forpligte sig til en bestemt dato om 6 måneder. Man kan godt ville deltage, uden at vide om man kan.
Helt enig i at Givskud er et bedre valg (selvom det er længere væk for nogle). Givskud er klart den flotteste zoo vi har, og super indrettet hvis man vil have nogle flotte billeder.

Ja er jeg klar over min mening er bare at et tjek nu ikke er skide meget værd når det er så langt ude i fremtiden. Skal sådan noget lykkedes er det noget med at nogen planlægger en tur og en god måned før melder ud hvor og hvornår også melder folk til.

Per erfaring bliver det ikke til noget ellers.

10

onsdag, 31. oktober 2007, 08:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Jeg må være helt enig i at Givskud ville være et bedre valg :9xo

Og _WHAT_ jeg forstår godt din pointe, men det er jo lige så meget for at høre om det var noget folk kunne være intra i.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

11

onsdag, 31. oktober 2007, 08:54

Ja Givskud villle helt klart også være et godt valg.. Men alligevel skal man ikke køre rundt i bil?

Og hvor langt er der evt fra tog station til parken?

Macbook air medio 2012

12

onsdag, 31. oktober 2007, 09:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af tunfisk
Ja Givskud villle helt klart også være et godt valg.. Men alligevel skal man ikke køre rundt i bil?

Og hvor langt er der evt fra tog station til parken?

Jo der vil det være noget med at fylde folk i en bil. Men der er vel også et par stykker herinde som har bil. Hvis vi snakker april/maj næste år så skulle jeg også meget gerne have :)

13

onsdag, 31. oktober 2007, 09:11

Ja eller flere, da man jo næsten skal sidde ved et vindue ;)

Hvis det er kan man jo bare evt give lidt benzin,

Macbook air medio 2012

14

onsdag, 31. oktober 2007, 09:32

Jeg har fornylig været i Givskud, super sted med nogle interessante dyr.

15

onsdag, 31. oktober 2007, 10:33

4 mand pr bil...
så er der vindu plads til alle ;)

Jeg har bil ;)

16

onsdag, 31. oktober 2007, 13:04

Vil rigtig gerne være med! Skal bare være sådan ca. midt i Maj! :)
Givskud zoo kunne være et fedt sted at tage hen.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

17

onsdag, 31. oktober 2007, 13:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
4 mand pr bil...

Jeg har bil ;)

Ja flindt du skal med

Hey angelus hvilken bil har du? :)

Evt husk biler skal være med ruder der kan tages ned :P

Macbook air medio 2012

18

onsdag, 31. oktober 2007, 13:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af tunfisk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
4 mand pr bil...

Jeg har bil ;)

Ja flindt du skal med

Hey angelus hvilken bil har du? :)

Evt husk biler skal være med ruder der kan tages ned :P

Og være rullet op ellers er det no go med lions :)

19

onsdag, 31. oktober 2007, 13:19

ja men alligevel, Til alle de andre dyr..

Og vi var engang derinde min familie, så er der en tysker der stopper ved løverne ruller vinduet ned og tager billeder :P
Og så stod der en tiger ved siden af og så turde de ikke køre videre :P

Macbook air medio 2012

20

onsdag, 31. oktober 2007, 13:28

lige nu har jeg en BMW 318i E36 (@E46)
med godt med HK og anlæg hehe...

Meeen tror jeg køber en ny på Lørdag.. har fundeten sød Honbda Civic

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.