Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 29. oktober 2007, 09:52

Ja var selv lige derinde igår, men havde desværre ikke mit cam med - kun min K750i :(
Såå de billeder jeg fik taget var self. temmelig dårlige.
Men kom så i tanke om, om nogen herinde fra måske har været derinde og tilmed taget lidt nice billeder?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

2

mandag, 29. oktober 2007, 09:55

Et par stykker...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

mandag, 29. oktober 2007, 10:01

Lækre billeder, var ikke selv ude og kigge på banen pga. vejret.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

mandag, 29. oktober 2007, 10:55

jeg skal nok smide små 200 op i løbet af et par dage...

:thumbsup:

5

mandag, 29. oktober 2007, 11:16

What, jeg synes som sagt billedet med den gule bil er ret godt. Det med den lilla virker en kende overmættet synes jeg, men det kan godt være bilen bare så sådan ud :))
Det med den blå bil ville jeg have givet mere varme i hvidbalancen. De ser lidt syge ud, de to. Skal ikke kunne sige om de så sådan ud i virkeligheden ;)

6

mandag, 29. oktober 2007, 11:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker
What, jeg synes som sagt billedet med den gule bil er ret godt. Det med den lilla virker en kende overmættet synes jeg, men det kan godt være bilen bare så sådan ud :))
Det med den blå bil ville jeg have givet mere varme i hvidbalancen. De ser lidt syge ud, de to. Skal ikke kunne sige om de så sådan ud i virkeligheden ;)

Gjorde de ikke og det er helt bevist at de ser sådan ud. Det med den blå bil er lidt leg for bilen er faktisk rigtig ferrari rød. Jeg har rodet med farverne i photoshop samt lavet en crossprosess som er blended og faded lidt.

Syntes selv det giver en meget god effekt :)

7

mandag, 29. oktober 2007, 14:42

Det er sku nogle lækre biler...

Og også gode billeder... :9xo

8

torsdag, 1. november 2007, 18:58

9

torsdag, 1. november 2007, 19:27

Gode billeder WHAT, den gule er bedst efter min mening :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.