Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 23. oktober 2007, 14:20

http://www.ttf.dk/Dansk/Tybjerg/Nyheder.…2647&NewsID=107

Læg mærke til billedet af keglerne i udsnittet: Der er ingen støj ved ISO 4000 8o :P

2

tirsdag, 23. oktober 2007, 14:33

Den gør det rimelig godt men at kalde det der ingen støj er måske også lige at tage munden fuld, så er der sgu mange kameraer der ikke har så meget støj :)

Husk også lige på når i læser hans ord at han er på lønningslisten hos Nikon :) Dog skal det da siges at han er en dygtig og meget flink fotograf :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

tirsdag, 23. oktober 2007, 14:34

D3 er klart et fedt kamera. Men man skal nok også huske hvem det er der sponserer ham når man læser hans "anmeldelse" igennem.

Personligt ville jeg sælge min bedstemor for et D300.

4

tirsdag, 23. oktober 2007, 14:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
D3 er klart et fedt kamera. Men man skal nok også huske hvem det er der sponserer ham når man læser hans "anmeldelse" igennem.

Personligt ville jeg sælge min bedstemor for et D300.

Det ville jeg så trods alt ikke :) ikke for noget kamera :)

Men både D3 og D300 er da nogle helt ok kameraer skal der ikke være tvivl om :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.