1

tirsdag, 28. august 2007, 19:07

Beklager forsinkelsen men jeg lå syg i går og i dag har arbejde trukket tænder ud.

Skraap

Tilgengæld så tror jeg da lige folk skal tage sig sammen og huske reglerne når de deltager.

Desuden så må der da være mere end 3 som har haft mulighed for at deltage. Hvis folk ikke gider det mere så skal i bare sige til for så gider jeg heller ikke bruge tid på det.

Lad nu værd med at give opgaven skylden det er sgu for tyndt det er jo netop det et tage imod en opgave og løse den istedet for bare at gøre det i altid gør.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

tirsdag, 28. august 2007, 19:09

Argh det er sgu en tanketorsk at klippe ved at kopiere det over i et nyt billede :rolleyes:

3

tirsdag, 28. august 2007, 19:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker
Argh det er sgu en tanketorsk at klippe ved at kopiere det over i et nyt billede :rolleyes:

Fik i en fart og smid op...

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

tirsdag, 28. august 2007, 19:41

Ja det var ikke mange ;(.. Jeg syntes lige du skal give den en chance til, jeg ville gøre alt for at deltage i næste uge. Kunne også forestille mig at Henrik begynder at få tid til at tage et skud igen ;)

EDIT:

Skraap: Godt billede. Giver god effekt at du skyder så lavt. Lidt træls at hovedet er brændt ud, men det er svært at undgå. Er vel omkring solnedgang?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (28.08.2007, 19:48)

5

tirsdag, 28. august 2007, 19:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker

Fik i en fart og smid op...

Det blev det også en del bedre af faktisk imo. Er ikke helt sikker på det er det samme fra kameraet, men det er ihvertfald bedre både mht beskæring og farver:

Skraap:
Det er et rigtig fedt billede. Skarpheden er god, fuglen "laver noget", så det ikke er kedeligt, og det er ret godt beskåret. Lidt en skam den brændte en kende ud på issen..

6

tirsdag, 28. august 2007, 19:50

Slacker: Syntes ikke blitzen er brugt særlig godt. Store slagskygger, og rimelig lyst lige ved kameraet. Men man må da sige du har besvaret opgaven :P :9xo

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

7

tirsdag, 28. august 2007, 19:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af celfa
Slacker: Syntes ikke blitzen er brugt særlig godt. Store slagskygger, og rimelig lyst lige ved kameraet. Men man må da sige du har besvaret opgaven :P :9xo

I know. Jeg hader også blitz, især den indbyggede, og da jeg ikke har fået den anden har jeg ikke rigtig leget med det. Men det er helt klart ikke teknisk godt det der. Tog mest billedet fordi det besvarer opgaven på en sjov måde. Skal så også siges at jeg der står med ryggen i et hjørne oppe på et bord med skabe over - så det er ikke de bedste betingelser heller :)
Men hvis i har nogle seje tips til at gøre det bedre er jeg game. Ved godt jeg kunne have brugt noget papir foran den måske, men det glemte ejg sgu lige :)
jeg glæder mig til den anden blitz kommer. Nikon er åbenbart bare løbet ind i ngoet restordre..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.