Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 20. august 2007, 20:22

gonlaa

_WHAT_

Angelus

Ja der var jo lidt flere billeder men folk har åbenbart glemt reglerne lidt her på det sidste og derfor har jeg ikke taget dem med.

Et billede er fra 27 juli og ikke den forgangne uge.

Derfor er de ikke taget med herinde.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

mandag, 20. august 2007, 20:29

Hvad har jeg glemt?

EDIT: Ser ud til at EXIF er gået tabt. Må være Flickr der laver noget ged der i de mindre udgaver af billedet (som der er linket til).

Uploader et andet sted.

Mest overskuelige er vel at indsætte linket i oprindelig post og slette det indlæg her.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Carlsen" (20.08.2007, 20:43)

3

mandag, 20. august 2007, 21:12

gonlaa
Tjaa.. der er ikke så meget at sige :) det er jo dig selv hehe.
Syntes godt opsettet kunne være beder, altså en mere rolig baggrund, et lille smil, eller noget i den stil også ;)

_WHAT_
Som altid, er dine billeder gode, også den her. syntes lyset er skide godt på det. det enste minus der er i mine øjne, er hendes smil. det ser ikke ægte ud.

Carlsen
et sille og roligt portræt billede af dig selv, syntes meget godt om det, da du ser afslappet og rolig ud... folkene i baggrunden kunne godt ha været lidt mere utydelige, evt lige en tur i PS kunne ha hjulpet ;)

:thumbsup:

4

mandag, 20. august 2007, 21:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
Carlsen
et sille og roligt portræt billede af dig selv, syntes meget godt om det, da du ser afslappet og rolig ud... folkene i baggrunden kunne godt ha været lidt mere utydelige, evt lige en tur i PS kunne ha hjulpet ;)

Så lækker er Carlsen dog ikke.

5

mandag, 20. august 2007, 22:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Carlsen

Så lækker er Carlsen dog ikke.

har jeg skrevet det nogle steder? ;)

6

mandag, 20. august 2007, 22:05

Citeret

har jeg skrevet det nogle steder? ;)

Men du skrev, at det var et billede af Carlsen ;)

Hvis nogen ikke skulle have gennemskuet det, så er det fhqwhgad. Synes dog Carlsen skulle finde et pænere motiv til en anden gang :))

7

mandag, 20. august 2007, 22:14

Citeret

Carlsen

Som Burger skriver er det ikke et selvportræt, men et billede af Fuckwad.
Tak for kritikken, synes også godt om det neutrale ansigtsudtryk - han er jo nærmest et nutidigt Mona lisa. Hvad baggrundssløringen angår så er jeg et stykke hen ad vejen enig, den kunne måske godt have brugt en større blændeåbning.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (20.08.2007, 22:15)

8

mandag, 20. august 2007, 22:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen

Citeret

Carlsen

Som Burger skriver er det ikke et selvportræt, men et billede af Fuckwad.
Tak for kritikken, synes også godt om det neutrale ansigtsudtryk - han er jo nærmest et nutidigt Mona lisa. Hvad baggrundssløringen angår så er jeg et stykke hen ad vejen enig, den kunne måske godt have brugt en større blændeåbning.

Alt er relativt :))

HEJ VEN

9

tirsdag, 21. august 2007, 00:32

Gonlaa:
Billedet tiltaler mig slet ikke. Der er intet til at overraske, få mig til at se efter en gang mere eller noget.
I mine øjne burde der være blevet arbejdet med et eller andet, mindst. Som jeg ser det er billedet mest taget for at være med. Det er ikke rigtig nok at sætte sig og fyre kameraet af mod sig selv der hvor man nu sidder.. Arbejd med et perspektiv, et ansigtsudtryk eller noget. Andre muligheder er så selve det billedtekniske arbejde, men det kan jo godt være svært når man ikke har udstyret til det.

_WHAT_:
Jeg kopierer fra den anden tråd:
Flot model, uden tvivl :)
Også fototeknisk intet at sætte en finger på i mine øjne, godt lysarbejde, super glimt i øjnene.

Dog ville jeg mene at hendes smil kunne være mere naturligt. Der er et eller andet der gør at jeg bare ikke rigtig "tror" på hun smiler til mig når jeg ser billedet. Hvilket jeg da går ud fra er tilfældet hun skulle ;)

Angelus:
Jeg ved ikke rigtig. Jeg kan godt lide ansigtsudtykket på den ene side, på den anden side er det ikke helt "rigtigt" synes jeg. En stor del af det er situationen. Der mangler lidt kontakt mellem dig og ham, teknisk er der nogle små ting. Især de røde øjne irriterer, og kunne nemt have været fjernet, hvilket ville have hjulpet.
Alt i alt er det godt, jeg kan som sagt godt lide det drømmende udtryk. Distancen er måske nok bare lidt for stor..

Carlsen:
Det er ret kanon. Det eneste jeg lige kan sige er at jeg måske også gerne så baggrunden en kende blødere.. Men det er ikke ret meget synes jeg.

10

tirsdag, 21. august 2007, 12:16

Gonlaa
Det ser ikke ud til at du har gjort dig mange tanker om billedet, men nærmere at du (som andre skriver) bare har skudt det i et snuptag for at have noget at lægge op.
Et andet ansigtsudtryk er nok det første jeg ville gå efter.

WHAT
Jamen det er jo smukt. Lyset er lagt utrolig flot. Hvilken baggrund har du brugt?
Må se mig enig med Slacker i at hendes smil virker lidt anstrengt, som det eneste.

Angelus
Du har fanget et ansigtsudtryk der ihvertfald tager ham i at tænke over noget. Der er noget over farvetonen jeg ikke helt kan blive gode venner med, nærmest lidt udvasket - ser måske ud som om du har skudt med slow flash? Savner også lidt skarphed og han har røde øjne. Men situation i billedet er rigtig god.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (21.08.2007, 12:17)

11

tirsdag, 21. august 2007, 13:06

de farver du mener går jeg ud fra et den røde og gulde farve i teltet.. ved sq ikke helt havd der er sket der.. prøvede at rette på det, men kunne ikke rigtigt..

og DAMN jeg har 2tal glemt de røde øjne...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (21.08.2007, 13:07)

12

onsdag, 22. august 2007, 21:07

Virkelig så mange som ikke er kommet med i denne uge?
Lahnet, shooqer, shiver og andre er ikke der :rolleyes: Er det pga. manglende exif data?

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

13

onsdag, 22. august 2007, 21:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
Lahnet, shooqer, shiver og andre er ikke der :rolleyes: Er det pga. manglende exif data?

Du kunne evt. læse hvad jeg havde skrevet så havde du sørme svaret :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

14

onsdag, 22. august 2007, 22:33

Jeg må have haft en black-out som varede en uges tid. Godt nok var jeg stiv, men at der er smuttet en helt uge er sq for vildt.

Mit billede var ikke taget i ugen - fair nok.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
Abit KN8 SLI
XFX 7900GT / Zalman VF900
Kingston value 2 x 1G
Tagan TG480-U15[
Barracuda 7200.10 250G

15

torsdag, 23. august 2007, 19:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Du kunne evt. læse hvad jeg havde skrevet så havde du sørme svaret :))

Jaja, men ville nu mere frem til at det godt nok var mange som var blevet ''udelukket'' (Dårligt ord at bruge) fra den uges emne...

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.