Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. august 2007, 23:02

hej

jeg har set dette kamera.. i netto

Canon digital kamera powershot a460
Er det noget i kan anbefale..

Der følger md der..
Canon printer SELPHY CP720

For den lette sum af 999.-

KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK LIGE HER

Her på linket kan i se tilbuddet?

er det billigt og et kamera..

skal bruge det bare generelt til billeder Fester osv. i ved..

Mvh Mathias

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

2

onsdag, 15. august 2007, 23:15

Hvis det bare er til fester er det helt okay det der :) Er ikke mange penge at give for et digicam, og så et større sd-kort i så spiller det.

EDIT: Evt prøv at søge på google efter reviews af det kamera, kender det ikke selv, så er ikke 100 på om det er bras eller ej, men hvorfor skulle det være det når det er canon ;) Husk at være tidligt ude, kunne forestille mig et tilbud som dette er væk hurtigt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (15.08.2007, 23:16)

3

onsdag, 15. august 2007, 23:25

Selve kameraet koster alene over 900kr inkl. fragt inde på EDBpriser, og når man så får en fotoprinter oveni vil jeg da kalde det et ganske godt tilbud. ;)

Til fest og fritidsbrug er det kamera sikkert ganske udmærket. Printeren kender jeg så ikke, men fortryder du kan du jo altid få pengene tilbage hos Netto. Så grønt lys herfra. :9xo

4

torsdag, 16. august 2007, 00:01

Tak Jeg skal nok srive og tage nogle billeder med det hvis jeg er køber :D

Macbook air medio 2012

5

torsdag, 16. august 2007, 17:47

Jaa..

jeg gik i netoo da jeg kunne..

men der var ikke flere.

så kommer jeg hjem og så siger min far han har købt et :S

Og så har han været nede med det fordi det var for dyrt.. :evil:

nå ja han syntes den printer var for dyr..

så blev han da lige lidt mundlam da jeg sagde at kameraet kostede 932 på nettet.. :ph34r:

Ja..

Hvad kan i ellers anbefale til en 1400?

Da han sagde at hvis det var skulle det koste det fordi der skulle kort osv med 8o

Mvh Mathias

Macbook air medio 2012

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.