Der kommer nok mere, når jeg lige har haft mulighed for at arbejde lidt med det i Photoshop. 118 billeder er meget at kigge igennem og vælge imellem, hehe.
"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."
Virkelig flot! Landskabet er rigtig flot. Farver, komposition og reflektion er i topklasse.
Jeg synes dog det ser meget unaturligt ud, på grund af skarpheden. Skarpheden virker så stærk at den nærmest er kantet nogle steder. Ved ikke hvilken efterbehandling du har leget med, men efter min mening har du nok lige skruet lidt for meget op på noget sharpness eller lign. Det er ret typisk at man giver den fuld hammer i PS fordi det ser flot ud de første par sekunder man kigger på det, hvor det så senere viser sig at være en tand for meget til langvarig beskuelse.
MvK: Ja, det har fået en del sharpen. Men det er stortset kun himlen. Alt under horisonten har kun fået meget lidt sharpen. Kan du pege på nogle præcise punkter hvor du synes det er slemt?
"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."
Originally posted by Svan
Virklig lækkert billede selvom jeg ikke bryder mig så meget om det når det er for mørkt så er går det intet... Flotte farver og udemærket "motiv"
Tak. Konstrasten har gjort det mørke områder lidt mørkere. Dvs. nedre højre hjørne og manden i kajaken. Synes det virkede bedre på den måde, helheden taget i betragtning.