Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 5. august 2007, 23:07

Jeg var i Kølstrup, som ligger nær Kerteminde på Fyn, og tage nogle billeder her til aften. Meningen var, at tage nogle skud af solnedgangen.

Det blev til 118 billeder for mit vedkommende (var igang fra kl. 17 til ca. 21.30).

[Husk at tjek billedet i fuld størrelse (562×830): http://www.deviantart.com/deviation/61520065/ ]

Der kommer nok mere, når jeg lige har haft mulighed for at arbejde lidt med det i Photoshop. 118 billeder er meget at kigge igennem og vælge imellem, hehe.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

søndag, 5. august 2007, 23:12

Har allerede skrevet min mening ;)

3

søndag, 5. august 2007, 23:24

Citeret

Originally posted by Zaxzz
Har allerede skrevet min mening ;)

Jep, og endnu en gang, tak! ;)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

søndag, 5. august 2007, 23:57

det eneste jeg har at sige om billedet er at jeg syntes det er rigtig pænt dog lige lidt for mørkt måske, men ellers topdollar :9xo

5

mandag, 6. august 2007, 05:48

Det billede er virkelig KLASSE!

6

mandag, 6. august 2007, 10:02

Virkelig flot! Landskabet er rigtig flot. Farver, komposition og reflektion er i topklasse.
Jeg synes dog det ser meget unaturligt ud, på grund af skarpheden. Skarpheden virker så stærk at den nærmest er kantet nogle steder. Ved ikke hvilken efterbehandling du har leget med, men efter min mening har du nok lige skruet lidt for meget op på noget sharpness eller lign. Det er ret typisk at man giver den fuld hammer i PS fordi det ser flot ud de første par sekunder man kigger på det, hvor det så senere viser sig at være en tand for meget til langvarig beskuelse.

my 50 cent.

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

canon eos 400d \ tamron 17-50mm

7

mandag, 6. august 2007, 12:53

Tak for kommentarerne.

MvK: Ja, det har fået en del sharpen. Men det er stortset kun himlen. Alt under horisonten har kun fået meget lidt sharpen. Kan du pege på nogle præcise punkter hvor du synes det er slemt?

8

mandag, 6. august 2007, 13:23

Her er lige et til. Med Leif, kajak-manden.

Han lavede også nogle grønlændervendinger. Sygt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (06.08.2007, 13:34)

9

mandag, 6. august 2007, 14:30

Virklig lækkert billede selvom jeg ikke bryder mig så meget om det når det er for mørkt så er går det intet... ;) Flotte farver og udemærket "motiv"

10

mandag, 6. august 2007, 14:36

Citeret

Originally posted by Svan
Virklig lækkert billede selvom jeg ikke bryder mig så meget om det når det er for mørkt så er går det intet... ;) Flotte farver og udemærket "motiv"

Tak. Konstrasten har gjort det mørke områder lidt mørkere. Dvs. nedre højre hjørne og manden i kajaken. Synes det virkede bedre på den måde, helheden taget i betragtning.

11

mandag, 6. august 2007, 17:16

Så var der lige en mere.

Lidt mere centreret om himlen, som var fantastisk den aften.

[Fuld størrelse: http://www.deviantart.com/deviation/61583749/ ]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (06.08.2007, 18:25)

12

torsdag, 9. august 2007, 19:12

Og lige et sidste et, jeg endelig tog mig sammen til at få gjort noget ved. Var lidt usikker med resultatet, derfor røg det ikke op med det samme.

Edit: Lige et link til originalen (stor størrelse): http://www.deviantart.com/deviation/61864723/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (09.08.2007, 19:14)

Seneste tests og artikler

0

SMS Audio - Sync Sport Wireless By 50

Gennem 2014, har vi testet en
Læs Mere

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC kommer med Desire 620 smartphone

HTC har haft stor succes med d
Læs Mere

0

Nyt ASUS Strix 7.1 Gaming Headset

Du kender måske allerede flere
Læs Mere

0

Mushkin med 1TB Reator SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.