Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 21. juli 2007, 14:41

Har nogle objektiver, som har ligget i en kamerataske. Tasken lugter lidt af røg, og denne lugt har sat sig lidt i objektiverne.

Hvordan fjernes denne lugt fra både objektiver og taske?

1. Vil det hjælpe evt. at stille objektiverne i en lukket kasse med en skål eddike ved siden af?

2. Kan tasken bare vaskes mildt med en gang eddike?

Alle forslag er velkomne, så jeg kan komme disse lugte til livs. :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

søndag, 22. juli 2007, 11:46

Jeg havde engang en læderjakke der havde ligget lidt for længe i en kælder, og den lugtede derefter. Min kærestes farfar fortalte mig at jeg skulle putte den i en kasse med friske høvlspåner og lade den stå et par dage.
Jeg ved ikke om det hjælper med dine objektiver eller tasken, men min jakke lugtede nærmest som ny efter den behndling. så du kunne da forsøge

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

3

søndag, 22. juli 2007, 16:38

Citeret

Originally posted by Fruitloop
Jeg havde engang en læderjakke der havde ligget lidt for længe i en kælder, og den lugtede derefter. Min kærestes farfar fortalte mig at jeg skulle putte den i en kasse med friske høvlspåner og lade den stå et par dage.
Jeg ved ikke om det hjælper med dine objektiver eller tasken, men min jakke lugtede nærmest som ny efter den behndling. så du kunne da forsøge

Har jeg også hørt virker

(\__/)
(O.o )
(#|#)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.