Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hey, jeg har lige anskaffet mig et Sony Alpha-100, et rigtig fedt kamera.
Men jeg har stor interesse i at lave HDR-billeder, så jeg mangler et stativ i god kvalitet.
Prisen skal helst ikke overskride 700 kr., og det må gerne være et stativ med teleskop-stænger.
Indenfor stativer osv. er min viden stærkt begrænset, så hvis i har nogle forslag, ville det være superfedt! Bare fyr løs!
Tak for det hurtige svar!
Det først stativ ser rigtig interessant ud, men er det sådan et som en normal fotobutik kan skaffe hjem, eller skal man bestille der fra komplett? Eller skal man spørge i butikken?
Originally posted by Zaxzz
Tak for det hurtige svar!
Det først stativ ser rigtig interessant ud, men er det sådan et som en normal fotobutik kan skaffe hjem, eller skal man bestille der fra komplett? Eller skal man spørge i butikken?
Jeg vil da mene at fotobutikker kan skaffe sådan et hjem hvis du har navnet på det
Men du kan også prøve at gå i din lokale fotopusher og kigge hvad de har da som sagt er universal.