1

fredag, 15. juni 2007, 19:26

Jeg er nok mest kendt for at lave forums signaturs, men jeg kan også lave større elementer.
Her er et bud på noget lidt anderledes, end hvad jeg normalt laver, det har også taget noget længere tid, har blandt andet tegnet de fleste skygger med pentool, brushet mange af elementerne osv. ALT ER LAVET AF MIG

Håber folk synes om det, kan være der kommer mere af samme skuffe :)

http://img107.imageshack.us/img107/5423/s800bl4.jpg (der er åbenbart en grænse for størrelse, så her er det direkte link)

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (15.06.2007, 19:31)

2

fredag, 15. juni 2007, 19:42

ser virkelig pænt ud ;) er du også så kreativ, at du kan fixe en fed og stadig Naturlig afslappet baggrund på 1680 x 1050 ;) så må du meget gerne det :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

fredag, 15. juni 2007, 19:56

Ret pænt ;)

Dog en lille ting der undrer mig, den "snor" eller hvad det er der stikker ud fra telefonen ligner ikke rigtig at den kommer ud fra telefonen på spejlingen. Eller er det bare mig? :crazyeyes:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

4

fredag, 15. juni 2007, 20:10

Citeret

Originally posted by Brtlsn
Ret pænt ;)

Dog en lille ting der undrer mig, den "snor" eller hvad det er der stikker ud fra telefonen ligner ikke rigtig at den kommer ud fra telefonen på spejlingen. Eller er det bare mig? :crazyeyes:

hehe ja, har opdaget det, så på min egen mobil som lå på mit glasbord, med høretelefoner i, og der svævede reflektionen på ca samme måde, men ja det ser lidt mærkeligt ud, håber du kan se bort fra det :D

mrflashbag: laver normalt aldrig noget i den størrelse, men kan være jeg ser på det i morgen eller i overmorgen.

Tak for kommentarne :hb:

5

fredag, 15. juni 2007, 21:04

Meget pro lavet, synes jeg!

Dog har jeg et par kritikpunkter:

Nogle af effekterne ser for photoshop-agtige ud. Bevel rundt om skærmen med outer glow især.

Det er som om telefonens kant ligger oven på fronten, hvis du forstår. Er det meningen? Ikke så pænt, synes jeg.

Mener også at reflektionen af snoren bør rettes. Selvom virkeligheden ser sådan ud, ser det forkert ud på et produktbillede.

Næste udfordring for dig er så, at få det til at se mere realistisk ud. Men fandme godt lavet!

6

fredag, 15. juni 2007, 21:32

Citeret

Originally posted by Lecter
Meget pro lavet, synes jeg!

Dog har jeg et par kritikpunkter:

Nogle af effekterne ser for photoshop-agtige ud. Bevel rundt om skærmen med outer glow især.

Det er som om telefonens kant ligger oven på fronten, hvis du forstår. Er det meningen? Ikke så pænt, synes jeg.

Mener også at reflektionen af snoren bør rettes. Selvom virkeligheden ser sådan ud, ser det forkert ud på et produktbillede.

Næste udfordring for dig er så, at få det til at se mere realistisk ud. Men fandme godt lavet!

Ja sølv/chrome kanten ligger oven på telefonens sidder.
Og det er Fandeme svært at få det hele til at se realistisk ud, når jeg kun bruger photoshop, og tegning i fri hånd, er ikke min stærke side, men arbejder på det.

Men tak for kommentaren og kritikken :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.