Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 14. juni 2007, 14:45

Jeg er blevet sat til at lave nogen flyvers til et diskotek, for evt at få et fritidsarbejde s¨kan tjene nogle flere penge :crazyeyes:.

Kravende er: "KISS"-princip + nødvendig info..

Dem jeg har nået at lave:

Vurder, tak :9xo

.

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

2

torsdag, 14. juni 2007, 22:19

Ser godt ud :9xo

Dog har jeg lige et par ting:

Første billede:
Tekst-layoutet irriterer mig en del og ser lidt amatøragtigt ud. Midterteksten med "The wildest..." harmonerer ikke med nogen andre billeder på billedet.
Billedet af cult shakeren kunne også godt have haft været større IMO, så billedet så større ud end prisen.
Der hvor det blå område og glasset mødes, opstår der en irriterende farve, som ikke passer ind i billedet.
Btw. synes jeg også, at "may change" lyder bedre end "can change"

Andet billede:
Fint billede, men tilbuddet på cultene er placeret, så det ikke harmonerer så godt med resten af teksten.
Igen synes jeg også, at "may change" lyder bedre end "can change"
Måske ville jeg også have valgt en ensfarvet tekstboks.

Tredje billede:
Næsten intet der harmonerer, glasset får også en syg farve.
Endnu en gang synes jeg også, at "may change" lyder bedre end "can change"

3

torsdag, 14. juni 2007, 22:22

Det ser da ret prof ud synes jeg, det eneste er lidt farvesammenhæng og måske lidt omformulering. Ellers flot!

maxy

5

torsdag, 14. juni 2007, 23:34

Hey er stat evt (can change) med en * og denne tekst i bunden " All Prices may vary"

Så skal teksten på billede 1 flyttes et eller 2 tegn ind så den harmonerer med over skriften.

Og hvis du toner den blå farve lidt ned på 1 eren og sætte ocapasity lidt lkengere ned så har du en vinder.

Jeg antager at det er noget der er lavet til englændere og den slags.

Hygge

edit.::. grundet stave spasser

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dwmc" (14.06.2007, 23:35)

6

fredag, 15. juni 2007, 00:02

presents og ikke prestents:))

Ellers rigtig flot IMO :cheers:

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

7

fredag, 15. juni 2007, 00:03

kan godt lide pic nr. 2 :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

8

fredag, 15. juni 2007, 07:18

Skift fonten ud til en helt anden som er uden cheriffer det vil øge læsbarheden en del. Ser formodentlig også bedre og mere moderne ud.

Hvis det er cult der er tilbud på så bank den op i stor størrelse og drop de andre billeder helt eller lav dem små. Få fokus på det vigtige.

Der er nogle små stave ting som nogen siger få læst korrektur.

De afrundede hjørner på dit farve område er imo for store lav rundingen mindre.

Prøv og se om du ikke kan få skabt noget mere dynamik og fart i det virker lidt dødt som det er nu.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

fredag, 15. juni 2007, 07:20

Citeret

Originally posted by dwmc
Hey er stat evt (can change) med en * og denne tekst i bunden " All Prices may vary"

Så skal teksten på billede 1 flyttes et eller 2 tegn ind så den harmonerer med over skriften.

Og hvis du toner den blå farve lidt ned på 1 eren og sætte ocapasity lidt lkengere ned så har du en vinder.

Hygge

Lader det ikke til, for følgende står med småt: "Aldersgrænse Fredag: min. 16 år - Husk gyldig billede-id"

Foreslår at holde det hele i sprog.

Hvis de er minded på danskerne, så skriv på dansk, men hvis de er minded på udlændinge så anfør Dkr. foran priserne.

10

fredag, 15. juni 2007, 21:53

Citeret

Originally posted by dwmc

Hygge

Nej det er til danskere (:

Folk er vilde når det står på engelsk, lyder mere internationalt og større.. Den springer de på ^^

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.