EcoPa
Så kom billedet frem igen

Det er egentlig en fin blomst du har ville fotografere desværre har du fået gjort det i modlys uden opblødning så selve dit motiv bliver desværre temmelig mørkt. Der er også lidt rodet i billedet hvilket virker forstyrende.
Boka
Blomsten ser lidt gnidret ud og er som om der mangler en del detaljer i den. Ved heller ikke om jeg syntes et kvadratisk format passer til billedet. Det gør blomsten meget centreret og syntes ikke helt den er nok til at løfte billedet. Kan se du har brugt blænde F5.6 en større blænde (mindre tal) havde gjort baggrunden mere uskarp hvilket nok også havde hjulpet lidt.
|KTS|
Fint motiv, jeg tror det havde været bedre hvis du var gået tættere på så du kun havde haft selve blomsten med. Ellers skulle du have brugt en større blænde så bladene i baggrunden var blevet uskarpe. Der er et par steder hvor den lille farve er lige ved at brænde lidt ud. Fin vinkel i billedet ellers.
Angelus
Fint blured baggrund. Motivet kunne måske være mere spændende men der er nogle gode farver i det. Den kommer til at mangle detaljer i skyggen. Det kunne nok have været afhjulpet hvis du havde holdt et stykke papir på skyggesiden som havde kastet lidt lys tilbage. Du kunne nok også med fordel give den røde farve lidt mere power i ps.
_WHAT_
Håber der er nogen som kommer med lidt kommentarer
Spyro
Billedet er noget underbelyst hvilket desværre ødelægger det en del. Du kunne måske også være gået tættere på og have lavet en lidt mere spændende komposition.
Skraap
Billedet virker en smule overbelyst og virker på en eller anden måde heller ikke helt skarpt. Du kunne måske prøve at skære lidt af i venstre side for at se om det hjalp lidt på kompositionen.
|Henrik|
Det blev meget bedre af den nye beskæring. Syntes faktisk det blev helt godt. Du kunne måske prøve at give den røde farve lidt mere saturation i ps og se om blomsten ikke popper lidt mere af det.
||TheiZ||
Godt fanget i luften det har da sikkert taget lidt mere end et enkelt forsøg

Jeg syntes blomsten lige bag svigerfluen forstyrer for meget. Det gør at den ikke står klart og tydeligt frem. Jeg ville måske også sige at blomsten er lige rigeligt belyst.
JuiCe
Fin blomst og skarpheden er jo også som den skal være. Næste gang så prøv lige at leg lidt gartner inden du trykker på knappen. Der er nogle forstyrende græs strå som meget nemt kunne have været fjernet. Ser også ud til du har lidt problemer med at blomsten brænder ud pas på med hvide overflader i stærkt sol lys. En lidt højere vinkel havde vist lidt mere af blomsten, havde måske været en ide.
lp-freak
Ja ja det er da en natur ting og den er da tæt på men må indrømme at det ikke rigtigt siger mig noget. Der er hård slagskygge og et ikke for kønt genskin. Jordbærdet er heller ikke lige frem et pragteksemplar men jeg er sikker på det smagte godt
Maverick
Jeg går ud fra det er den visne blomst du har ville tage et billede af. Billedet bliver desværre temmelig rodet og det er svært at finde ud af hvad du egentlig har været på jagt efter. En visnet blomst kan være fint nok hvis den fortæller en historie, men som den er vist her bliver den lidt kedelig og ubetydelig i rodet.
Henrik-
Tsk tsk du skal da ikke få de små bier til at vise røv her på tweak

Nå spøg til side, motivet er egentlig fint nok men kompositionen er gået lidt galt. Bien er kommet for langt ved i hjørnet og der er meget spild øverst til venstre. Billedet ser også ud til at kunne klare lidt mere skarphed uden det gjorde noget.
Aagaard1000
Rigtig flotte farver og et ok skud. Jeg syntes det er synd der ikke er lidt mere lys i baggrunden ikke meget bare lidt. Største problem er at du har fået skåret lidt af blomsten af hvilket desværre går meget ud over billedet.
Don_Jabbe
Jeg kan lige så godt sige det lige ud, din border og det fade syntes jeg er direkte grimt, men det er jo nok en smags sag. Selve billedet kunne godt bruge noget mere kontrast. Der kunne hurtigt redes noget med levels eller curves.
Motivet må jeg nok også indrømme ikke kan fastholde mig mange halve sekunder. Der mangler noget som er fokus punktet i billedet. Måske en anden vinkel på spindelvævet havdet hjulpet.
recruit
Må indrømme at jeg egentlig ikke kan se hvad det er du har taget et billede af her. Kunne ligne en ruer eller sådan noget. Jeg syntes ikke billedet er stærkt nok til at være kunstnerisk og når jeg ikke rigtig kan se hvad det er bliver det hurtigt lidt kedeligt. Det glimt halløj øverst i billedet trækker desuden øjne væk fra det du har fokuseret på.
Lahnet
Fin dusset baggrund og en flot blomst. Jeg syntes det ser ud til at der er en lille smule farvestik i billedet, blomsten bliver lidt blålig. Kunne måske også have brugt lidt større dybdeskarphed på selve blomsten.
Dumpen
Mangler en del kontrast. Ved det er taget med mobil men kunne godt være redet lidt op i ps. Den blå urtepotte med et kraftigt highlight er ikke så heldig. Det kunne du nemt have undgået ved at kigge bare lidt på det du tog et billede af.