Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. maj 2007, 22:26

Jeg har næsten lige fået mig et "Panasonic Lumix DMC-FZ50S"
Et godt kamera med, 10 mega pixel og 12xoptisk zoom.
Jeg mangler lidt en manual på dansk eller engelsek, der var godt nok 4 manualer med i pakke, men det er på Tysk, Frænsk, italiensk og græsk.
Ikke lige de sporg der lige er mig, har søgt lidt på nettet, man har ikke kunne finde en manual på dansk eller enkelsk.
Nogen der ved hvordan man finder en manual til et Panasonic Lumix DMC-FZ50S?
Hvis den også findes på dansk eller engelsk?

Søger nok lidt hjælp til lidt forskelligt.

2

lørdag, 26. maj 2007, 22:48

Den er ikke helt god.

Producenten plejer ikke at ville give den da, de ikke ønsker folk køber kameraet i udlandet billigere. Så derfor giver de dem ikke ud. Du kan være heldig at finde en der har gennem læst sin manuel og ville sælge den til dig.

Ellers skulle du have købt den i DK. Mener nemlig at der SKAL følge en dansk manual med hvis man køber i dk. Tror faktisk der er en lov om det.

3

lørdag, 26. maj 2007, 23:12

Citeret

Originally posted by celfa
Ellers skulle du have købt den i DK. Mener nemlig at der SKAL følge en dansk manual med hvis man køber i dk. Tror faktisk der er en lov om det.

http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvad…ervejledninger/

4

søndag, 27. maj 2007, 00:11

Der ligger vist nok en dansk manual i alle versioner solgt i Skandinavien.

Prøv derfor at spørge i et par Svenske eller Norske fotoforums, om der ikke er en som vil være venlig at sende dig en hvis du sender en frankeret returkuvert.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
Abit KN8 SLI
XFX 7900GT / Zalman VF900
Kingston value 2 x 1G
Tagan TG480-U15[
Barracuda 7200.10 250G

5

søndag, 27. maj 2007, 09:57

Er faktisk købt i DK, tror det firmaet der har købt den i udlandet, men spurgte hvorfor der ikke var den forstålig manual med, og de sagde de var spg. at det var købt i udlandet.
Men fik et link hvor fra man kunne hente en manual på engelsk, så det løser mit problem.

Søger nok lidt hjælp til lidt forskelligt.

Seneste tests og artikler

11

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

1

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Scalebound kommer eksklusivt til Xbox One konsollen

Når Platinum Games lancerer sp
Læs Mere

1

Her er alt du skal vide om den nye iPhone 6 og iOS 8

Tim Cook og resten af Apple-ko
Læs Mere

0

Earth Defense Force kommer til Playstation 4

En Playstation 4 version af de
Læs Mere

0

ASUS er klar med Strix GTX 970 og Strix GTX 980 grafikkortene

ASUS har lanceret deres to Str
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.