Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 30. april 2007, 15:33

_What_ Du forstår dig på PS...!

Jeg skal lige høre... nogen der ved om PS CS3 er værd at købe?

44

fredag, 18. maj 2007, 14:40

Nu må i holde godt fast, poster lidt forskellige for tidens løb..

Lidt forskellige Banners:

-----------------------------

Almindelige billeder:

Wallpapers:

Alien

Fear

Denne her er jeg mest stolt af:

Suspect

Gerne nogle kommentare med på vejen .. ;)

Der var lidt der.. :rules:

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "natch" (18.05.2007, 14:40)

45

fredag, 18. maj 2007, 14:41

nogen af dem er rimlig gode...

46

fredag, 18. maj 2007, 15:34

Citeret

Originally posted by oestergaard

Synes CS3 er yderst lækker at arbejde med. MEGET bedre en 2'eren, det er der slet ingen tvivl om.

Personligt, har jeg interesse i Creative Suite 3 Web Premium, da den har alle de programmer (Dreamweaver, flash, Photoshop, Illustrator, Fireworks mf) en webdesigner kunne ønske sig.

Kan forstå, at man vidst ikke kan købe programmer enkeltvis. Der skulle være 5 forskellige pakkeløsninger at vælge i mellem.

47

lørdag, 19. maj 2007, 08:41

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Synes CS3 er yderst lækker at arbejde med. MEGET bedre en 2'eren, det er der slet ingen tvivl om.

Personligt, har jeg interesse i Creative Suite 3 Web Premium, da den har alle de programmer (Dreamweaver, flash, Photoshop, Illustrator, Fireworks mf) en webdesigner kunne ønske sig.

Kan forstå, at man vidst ikke kan købe programmer enkeltvis. Der skulle være 5 forskellige pakkeløsninger at vælge i mellem.

Man kan fint købe programmerne enkeltvis det er ikke noget problem. Selv har jeg mere kig på design premium pakken da jeg aldrig bruger fw og noget hellere vil have indesign med.

Med hensyn til om det er værd at købe... det er sgu et svært spørgsmål syntes jeg. Som privat er det jo en del penge at skulle ligge. Hvis du har en CS2 har du jo mulighed for at upgradere og det ville jeg helt sikkert gøre.

Hvis man køber pakkerne er de på engelsk og kan ikke fåes på dansk hvorimod at hvis man køber de oprindelige adobe programmer som enkelt styk så kan de fåes på dansk. Det gælder ikke de produkter som adobe har overtaget fra macromedia da de aldrig er blevet oversat til dansk.

^^ info fra store adobe demostration som jeg var til i Århus afholdt af adobe selv.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

48

søndag, 17. juni 2007, 12:29

Citeret

Citeret

Originally posted by kungfuis78

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Et par ting jeg lavede for en del tid siden efterhånden....

http://www.theis.dk/fotogalleri/thumbnails.php?album=48

De er sindssygt flotte - er vild med stilen. Kunne godt tænke mig at vide, i "Take care of our nature", hvordan har du lavet træet der? Har du hentet en skitse fra nettet, og leget lidt med farvernem, eller har du bare tegnet den med brush? :O Og hvilket tool bruger du for at lave det klatter/splatter-"maling" i Music for Life?

Tror han har hentet en pakke med brushes. Har selv et glimrende sæt liggende.

Mener dog, at _WHAT_ foretrækker at lave tingene selv, sååh, man ved jo aldrig ;)

Hvor får du fat i de brushes? synes kun jeg kan finde elendige brushes, og står selv og leder efter en ordentlig pakke med træer

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
- Asus P5K-E Wifi/AP - P35
- Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
- Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
- WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
- Antec p182 - Corsair HX520W
- Samsung Syncmaster 2232BW
- Logitech G15 - Razer Mamba

49

søndag, 17. juni 2007, 12:40

Citeret

Originally posted by lokkedue

Citeret

Citeret

Originally posted by kungfuis78

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Et par ting jeg lavede for en del tid siden efterhånden....

http://www.theis.dk/fotogalleri/thumbnails.php?album=48

De er sindssygt flotte - er vild med stilen. Kunne godt tænke mig at vide, i "Take care of our nature", hvordan har du lavet træet der? Har du hentet en skitse fra nettet, og leget lidt med farvernem, eller har du bare tegnet den med brush? :O Og hvilket tool bruger du for at lave det klatter/splatter-"maling" i Music for Life?

Tror han har hentet en pakke med brushes. Har selv et glimrende sæt liggende.

Mener dog, at _WHAT_ foretrækker at lave tingene selv, sååh, man ved jo aldrig ;)

Hvor får du fat i de brushes? synes kun jeg kan finde elendige brushes, og står selv og leder efter en ordentlig pakke med træer

Inde på deviantart henter jeg normalt mine brushes.

http://browse.deviantart.com/resources/a…ions/psbrushes/

Det er vidst nok det her sæt jeg selv bruger:

http://www.deviantart.com/deviation/2283…psbrushes+trees

50

tirsdag, 19. juni 2007, 18:36

Jeg har også et utal af brushes!

Man kan altså få for mange skal det siges!

51

tirsdag, 19. juni 2007, 20:38

Citeret

Jeg har også et utal af brushes!

Man kan altså få for mange skal det siges!

Ye, har allerede for mange. De ligger der bare i en mappe, som vokser.

Kan man ikke importere alle på engang i Photoshop?

Er træt af at skulle importere et sæt af gangen.

Så kan man altid bagefter få ryddet ud og lave en dejlig pakke med sine favoritter.

52

onsdag, 20. juni 2007, 01:07

Jo jeg trækker bare alle brush'erne ind i dir. brush mappen... :) dejlig nemt!

53

onsdag, 20. juni 2007, 07:06

Citeret

Jo jeg trækker bare alle brush'erne ind i dir. brush mappen... :) dejlig nemt!

fair nok :)

54

onsdag, 20. juni 2007, 07:24

Nå i har mange brushes liggende så smid dem ind i mappen men lad værd med at append listen når i åbner dem. Hvis i har en meget lang liste med brushes tager ps længere tid om at starte op.

55

onsdag, 20. juni 2007, 10:03

har også lavet et par biler.. men det er lang tid siden..

LINK

56

onsdag, 20. juni 2007, 12:29

Det eneste der har overlevet min seneste formatering, var den skrift jeg så fint pyntede min winrar bench score med :D

http://8d.dk/nano/files/xswb37001.gif

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

57

onsdag, 20. juni 2007, 13:05

Citeret

Dude, KØBER du ps? lol ^^

keder mig.. så har lige lavet en hurtig pakke north state ;P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GnuHest" (20.06.2007, 13:07)

58

onsdag, 20. juni 2007, 13:32

Citeret

Originally posted by GnuHest

Citeret

Dude, KØBER du ps? lol ^^

keder mig.. så har lige lavet en hurtig pakke north state ;P

Ja jeg har svært ved at se hvad det komiske er i et købe et knald godt program.....

Jeg ved jo ikke lige hvilken verision du har af photoshop i forvejen hvis du har en. Der er jo mulighed for upgradering hvilket kan spare dig nogle penge.

Hvis du har CS eller CS2 så skal du nok lige ind og se på hvilke ting der er kommet til siden og om det er nogen du vil bruge meget i dit arbejde.

Når det er sagt så syntes jeg helt sikkert cs3 er en af de større upgraderinger vi har set. Hvis du arbejder med raw filer giver det dig også den nye acr som er meget bedre end den du finder i tidligere versioner af ps.

59

onsdag, 20. juni 2007, 13:50

Citeret

bruger cs2 og cs3, du kan bare cracke, ja okay, hvis man har pengene så er det da altid godt at støtte et godt program ^^ har jeg bare ikke pt ;(

Ja, hvis du gluggede lidt i reglerne punkt 6, vil du kunne læse: "6. Ingen Warez-snak på Tweak.dk"

60

onsdag, 20. juni 2007, 13:53

Citeret

Citeret

bruger cs2 og cs3, du kan bare cracke, ja okay, hvis man har pengene så er det da altid godt at støtte et godt program ^^ har jeg bare ikke pt ;(

Ja, hvis du gluggede lidt i reglerne punkt 6, vil du kunne læse: "6. Ingen Warez-snak på Tweak.dk"

sry, godt det ikke kan gøre siden ulovelig.. ikke engang hvis man linker til warez stuff.. skal nok Shh..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.