Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 7. april 2007, 13:00

Hej alle,

Vi var en tur ved stranden forleden, ( deraf mit billede i ugen's opgave også stammer fra ) pludselig kommer der en hund farene, jeg har self. mit E-400 i hånden sætter hurtigt instillingerne på kameraet, og skyder et skud efter den. :)

Hvad synes i om det. ?

Vh Henrik, og fortsat go' påske til jer alle. :cheers:

2

lørdag, 7. april 2007, 13:11

Synes det ser rigtig flot ud :9xo
Man kan vel heller ikke kritisere dig hvis det skulle gå hurtigt i situationen hehe. Men jeg synes sku du sluppet godt fra det, det er skarpt og tydeligt :9xo

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

3

lørdag, 7. april 2007, 13:22

Citeret

Originally posted by JuiCe
Synes det ser rigtig flot ud :9xo
Man kan vel heller ikke kritisere dig hvis det skulle gå hurtigt i situationen hehe. Men jeg synes sku du sluppet godt fra det, det er skarpt og tydeligt :9xo

Takker. :)

ja, jeg takker selv mit Olympus kamera for kvaliten det laver. :)

4

lørdag, 7. april 2007, 14:27

Jeg kan utrolig godt lide det.. Dejlig skarpt og siger alligevel noget. :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

lørdag, 7. april 2007, 14:32

Ligner noget fra en Lassi film, eller en reklame for hundemad..men udover det er det et godt billed :)

Du køre måske Japanese Quick Flash Style, du har en ninjas reaktions evne med dit cam :ph34r:

Har selv store interesse for Foto, min far er gammel dybhavs fotograf og jeg har fået hans canon med en linse på længde med en flagstang.

Don't take life too seriously, you'll never get out of it alive.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Phero2006" (07.04.2007, 15:11)

6

lørdag, 7. april 2007, 15:31

Tak for kritikken alle. :)

Ang. min reaktions evne, det stammer nok fra da jeg dyrkede Taekwondo. :ph34r:

7

lørdag, 7. april 2007, 20:49

Flot billede Henrik :)

Prikken over i'et er den måde hundens tunge hænger på :P

Du skulle måske have kastet dig ned på knæ/røven for at tage billedet i øjenhøjde :9xo

8

lørdag, 7. april 2007, 21:44

Citeret

Originally posted by celfa

Du skulle måske have kastet dig ned på knæ/røven for at tage billedet i øjenhøjde :9xo

Takker :)

Ja du har ret i at det havde været lidt bedre hvis jeg havde lagt mig på knæ, men tiden var ikke til det, da hele processen i dette billede skulle gå lidt mere end hurtigt. ;)

9

lørdag, 7. april 2007, 21:47

Citeret

Originally posted by |Henrik|

Citeret

Originally posted by celfa

Takker :)

Ja du har ret i at det havde været lidt bedre hvis jeg havde lagt mig på knæ, men tiden var ikke til det, da hele processen i dette billede skulle gå lidt mere end hurtigt. ;)

Nu har jeg lige siddet og kigget på det grundigt. Hvis jeg ellers skal komme med noget er der lidt skygge på den ene side af hundes hoved. Det er jo MEGET svært at undgå, men det kan vist godt lade sig gøre ;)

10

lørdag, 7. april 2007, 23:37

Stærkt gået. Det er lige præcis det, jeg forstår ved en rigtig fotograf. At være klar, og skyde fra hoften, når situationen er der :9xo

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5 GHz. - Køler: GlacialTech Igloo 5062Silent S775 Core2D - ASUS P5K SE - Bios 1008
A-Data Vitesta 2 x 2 GB - 800 MHz ( PC2-6400 ) Albatron GeForce 8800GT PCI-E 512MB RAM
1 x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500GB - 2 x Seagate 160GB SATA
Performance Premium 500W - Creatives Audigy 2 ZS - Creative I-Trigue 2.1 3300 + 2 baghøjttalere
Logitech LX 500 - Acer AL1715 LCD - XP Pro SP2 - Kamera: Canon EOS 550D

11

søndag, 8. april 2007, 11:18

Citeret

Originally posted by Carsten_DK
Stærkt gået. Det er lige præcis det, jeg forstår ved en rigtig fotograf. At være klar, og skyde fra hoften, når situationen er der :9xo

Tak for dine fine ord. :)

Jeg tror lidt det er lidt mere held end forstand at det blev nogenlunde godt, for det gik ualmindeligt hurtigt med at jeg skulle gøre kameraet klar o.s.v :D

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte H81M-Gaming 3 bundkort

Gigabyte er kommet med en Gami
Læs Mere

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.