Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 31. marts 2007, 10:22

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

lørdag, 31. marts 2007, 15:02

De er godt taget, men må altså være ærlig og sige at det er umådeligt kedelige billeder. Motiverne siger mig absolut intet.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

3

lørdag, 31. marts 2007, 15:16

Enig her, teknikken er vel perfekt, men det kommer man jo ikke langt med.

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

4

lørdag, 31. marts 2007, 15:24

Ved nu ikke om teknikken som sådan er god. Kan se på alle billeder, undtagen det sidste, hvor fokus ikke er helt perfekt.

Billede 1: Øverst ved mundingen på karaflen.

Billede 2: Siger vist sig selv. Det er sikkert bevidst, men kan ikke se hvad der er vigtigt ved lige præcis dén del af oplukkeren. Manglen på fokus på så stor en del af billedet virker meget distraherende imo.

Billede 3: "krone"-motivet samt -AD og -MARK endelserne i de to linjer.

Ellers kan jeg gode lide måden lyset reflekteres. Men ved denne slags billeder synes jeg selv, at det er vigtigt at man kan fornemme en god "overall" fokus, så man rigtig kan tage og føle på teksturen af de forskellige objekter. Det bliver først interessant når man kan se de helt små pigmenter på overfladerne. Såsom på billed 4, hvor jeg synes det kan anes.

Den meget sparsomme fokusering synes jeg frembringer et budskab uden indhold. Det er som om, at ens opmærksomhed bliver rettet på et særligt punkt, uden at der i virkeligheden er noget ved dette specifikke punkt der er interessant. Som sagt, så hellere en bred fokusering, med høj detaljegrad, så man næsten kan tage og føle/smage på teksturen.

Ved metal-objekter synes jeg især dette er vigtigt, da de jo alle er slebet og "handcraftet". Som et maleri, hvor man kan se/føle skaberens penselstrøg.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

søndag, 1. april 2007, 00:00

Udmærkede billeder. Nogle af billederne skulle du vidst have været 1 F/ tal op. Generalt god belysning og god komposition.

:cheers:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.