1

mandag, 26. marts 2007, 07:46

Dumpen

Slacker

Lahnet

|Henrik|

Lecter

recruit

celfa

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

tirsdag, 27. marts 2007, 17:20

Nå nogen skal jo sige noget :P

Dumpen
Et meget lille billede. Motivet viser massere af glæde :) Der er en rimelig kraftig skygge bag hende, enten fordi du har brugt blitz eller en lys spot? Men udmærket fanget.

Slacker
Ærgerligt billedet er så udbrændt der hvor solen er. Hvis du har lavet en meget hurtig lukkertid kunne du måske have fået et meget mindre udbrændt billede. Du kunne også have lagt dig på knæ eller røven for at få en lidt lavere vinkel.

Lahnet
Dejligt skarpt billede. Lidt uheldigt ansigtsudtryk :P Sæbeboblen er lidt uskarp øverst. Har egentlig ikke nogle forbedringer?

|Henrik|
Fint billede der også udtrykker glæde:) Men der er rimelig lyst nede i bunden af billedet. Altså blitzen skimter igen i den grønne plastic. Lidt rodet baggrund.

Lecter
Det er cool nok. Lidt tekniske detaljer havde gjort underværker. Du skulle have leget noget mere med indstillingerne. Ellers en udmærket vinkel og et godt motiv :)

recruit
Udmærket billede :) Ville måske gerne have en mindre roddet baggrund. Syntes der er mange ting på billedet som fjernet synet fra katten. Men en god måde katten ligger på :))

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (27.03.2007, 17:21)

3

tirsdag, 27. marts 2007, 19:30

Takker celfa ;) , som jeg også skrev er det er meget hurtigt billede, da tiden til et bedre billede var lidt trang i sidste uge. :rolleyes:

Dit billede: Flot motiv, men billedet er underbelyst, tror f/6,3 som du har brugt er alt for højt derfor det er lidt underbelyst. ;)

4

tirsdag, 27. marts 2007, 19:55

Citeret

Originally posted by |Henrik|
Dit billede: Flot motiv, men billedet er underbelyst, tror f/6,3 som du har brugt er alt for højt derfor det er lidt underbelyst. ;)

Takker, men jeg gik helt i panik da jeg så den så jeg fumlede rundt med fingrene for at få en indstilling der passede til et billede så tæt på.. Men det blev åbenbar ikke perfekt.. Så den bare og fyrede zoomen ind samtidig med jeg pillede ved lukkertiden, så kan godt være jeg ikke noget at skifte blænde desværre.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB

5

tirsdag, 27. marts 2007, 22:56

Citeret

Originally posted by celfa
Nå nogen skal jo sige noget :P

Lecter
Det er cool nok. Lidt tekniske detaljer havde gjort underværker. Du skulle have leget noget mere med indstillingerne. Ellers en udmærket vinkel og et godt motiv :)

Sig det til mine utålmodige kollegaer :))

For jo, du har helt sikkert ret.

6

torsdag, 29. marts 2007, 18:00

Godt nok noget af en omgang feedback der kom i den her uge...

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB

7

torsdag, 29. marts 2007, 19:13

Dumpen
Ned i øjn højde og pas på med den blitz. Blitz billeder som det her er ikke specielt gode. Skru lidt op for iso og dæmp flashen så du for en blanding af naturligt lys og flash.

Slacker
Det bliver for udbrændt til mig alt for udbrændt. Forgrunden går i sort og er egentlig heller ikke så spændende. Må kunne fanges bedre er bare at prøve igen :)

Lahnet
Fint billede og god ide at bruge boblen som en del af billedet. Baggrunden bliver meget mørk kan godt gå nogenlunde her vil jeg dog sige. Synd at hun lukker øjne, et godt glimt i dem havde været bedre.

|Henrik|
Baggrunden er her den store synder i mine øjne og kommer nemt til at stjæle lidt opmærksomhed fra dit hovedmotiv. Som jeg også skrev til dumpen prøv og øv lidt med brugen af den flash.

Lecter
Heldigt nok man lige var i US hva :) Når men billedet lider lidt under nogle tekniske ting og ser ikke helt overvejet ud men har jo nok også bare været et snapshot.

recruit
Ok motiv men det bliver for rodet et billeder og svært at finde ud af hvad man skal kigge på. Skarphed kunne der også godt have været lille smule mere af.

celfa
Den har ikke været nem at eksponere så meget er da helt sikkert. Ned i højde med den så godt som du kan. Prøv om du ikke kan lysne de mørke områder bare en lille smule i photoshop. Kompositionen her har du ikke været så heldig med.

Sry for det sene input men har haft lidt meget at se til i den her uge :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

søndag, 1. april 2007, 00:02

Citeret

Originally posted by _WHAT_
celfa
Den har ikke været nem at eksponere så meget er da helt sikkert. Ned i højde med den så godt som du kan. Prøv om du ikke kan lysne de mørke områder bare en lille smule i photoshop. Kompositionen her har du ikke været så heldig med.

Tak for kritikken. Jeg ville give det et forsøg her i ferien igen regner jeg med.. Skal bare lige finde en dag jeg har tålmodigheden til at ligge på lur i så lang tid. :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.