Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 22. marts 2007, 00:07

hey alle men mest jer der ved noget om photoshop :P

jeg har det problem at når jeg har lavet radial blur og jeg så vælger blur tool vil den ikke gøre det klart igen..

og hvis jeg bare vælger blur tool kan jeg heller ikke lave blur?

hvad kan problemet være?

Mathias

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "tunfisk" (22.03.2007, 00:09)

2

torsdag, 22. marts 2007, 07:06

Blur tool er til at gøre ting uskarpe med deraf navnet.

Hvis du vil have gjort noget uskarpt i et billede så brug gussain blur eller lens blur fra filter menuen.

Hvis du vil have mulighed for at fjerne det i noget af billedet kan du gøre det på flere måde.

Du laver en kopi af laget og laver dit blur på det lag. Så kan du lave en maske på lavet og male det frem du vil have skarpt eller du kan bruge eraser tool til at viske det ud og se laget under.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

torsdag, 22. marts 2007, 21:54

jeg takker til _WHAT_ og lukker tråden :D :9xo

Mathias

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.