1

mandag, 19. marts 2007, 08:15

MvK

Axel

Weidemann

|Henrik|

Angelus

recruit

Slacker

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

mandag, 19. marts 2007, 08:33

MvK
Et flot billede. Jeg kan godt lide farverne i billedet. Og den sorte ramme synes jeg giver en super flot effekt. :9xo

Axel
En god ide at gengive transport på den måde. Dog synes jeg at dit billede mangler et eller andet. Ved bare ikke helt hvad.

Weidemann
Flot billede. Fed beskæring af bilen. Jeg synes at du har fanget lyset godt i det billede. :9xo

|Henrik|
Flot bil. Et godt lyst billede. Farverne står meget pænt. :9xo

Angelus
Et godt billede. Virker lidt mat/grå i farverne. Men dette synes jeg kun virker godt i dette tilfælde. Dog synes jeg at billedet er meget lille.

Slacker
Et godt og sjovt billede. Jeg synes at det er fed den måde billede snyder en, ang størrelsen på sporene. Men ikke lige det jeg forbinder med transport.

Det er så min mening om billederne i denne uge. Generalt synes jeg at billederne er meget flotte. Glæder mig allerede til at se hvad der kommer i næste uge.

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
NZXT Switch 810 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "recruit" (19.03.2007, 08:34)

3

mandag, 19. marts 2007, 09:35

Citeret

Originally posted by recruit
Angelus
Et godt billede. Virker lidt mat/grå i farverne. Men dette synes jeg kun virker godt i dette tilfælde. Dog synes jeg at billedet er meget lille.

Det er så min mening om billederne i denne uge. Generalt synes jeg at billederne er meget flotte. Glæder mig allerede til at se hvad der kommer i næste uge.

Takker :)

Billede er lille fordi de kun må være 600 bred jo ;) ellers havdedet jo været større :) men det er ikke størrelsen, men gøreslen (haha)

Dit billede og også godt, syntes godt der kunne ha været lidt mere lys på selve bilen, men ellers er billede godt :)

fedt location du har fundet der

:thumbsup:

4

mandag, 19. marts 2007, 09:48

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

Angelus

Takker :)

Billede er lille fordi de kun må være 600 bred jo ;) ellers havdedet jo været større :) men det er ikke størrelsen, men gøreslen (haha)

Dit billede og også godt, syntes godt der kunne ha været lidt mere lys på selve bilen, men ellers er billede godt :)

fedt location du har fundet der

På tweak må billedet være 800px bred og 600 højt.

5

mandag, 19. marts 2007, 09:59

Citeret

Weidemann
Flot billede. Fed beskæring af bilen. Jeg synes at du har fanget lyset godt i det billede. :9xo

Mange tak :D

Jeg syntes også billedet blev godt hvis jeg skal sige det, også vinklen hvor man kan se aftensolen i vinduet.. :)

Tak for kritikken!

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

6

mandag, 19. marts 2007, 10:32

MvK
Lidt mat i farverne og som om det ikke er helt skarpt. For mig ser det ud til at der er kommet lidt lensflare i dit objektiv. Det har gjort billedet lidt mat. Du kunne nok gøre meget med lidt levels og hue/saturation. Undgå lensflare ved at skygge på objektivet med en hånd eller hvad du ellers lige har i nærheden.

Axel
Lysspor fra biler er set mange gange før og regnede da også med der kom et til dennes uges emne. Syntes dog ikke rigtigt dit forsøg her holder. Der er for lidt i det og de tilfældige lysklatter fra gadelys byder ikke ind med meget. Ideen er fin udførsel mangler lige lidt.

Weidemann
Rimelig godt billede, farverne kunne måske klare lidt mere. Næste gang så prøv lige at gå ned på knæ når du tager billedet, du for en meget bedre og mere dynamisk vinkel. Hvilket faktisk giver utrolig meget.

|Henrik|
Fine dyt :) Når du nu tager billeder af den på den måde i solskin så tænk over hvor lyset er. Her for du skyggen frem foran bilen. Havde den lagt bag bilen havde det været noget smartere. Du har en lille vej i baggrunden den kunne du nok også have undgået. En anden ting det ser ud til at være en bette små øde vej. Hvis jeg har ret i det så parkerer du næste gang midt på vejen så der er asfalt hele vejen rundt om bilen.

Angelus
Gråt/mat og kunne hurtigt bringes mere til live med lidt levels.

recruit
Fed baggrund og godt at se der er en som er kommet ned i vinkel. Du har desvære fået underbelyst billedet hvilket er meget synd. Bilen kommer ikke rigtig til sin magt. Det er sikkert et sted du har i nærheden så jeg vil foreslå du kører der ud igen. Tag så en stribe billeder med forskellige eksponeringer så kan du ligge dem sammen i photoshop og få en god eksponering af både baggrund og bil.

Slacker
Sjovt og anderledes, ser godt nok ud til at det er en lille bjørn der er kommet gående :) Giv den engang levels og lidt mere farve så ville du få mere ud af billedet.

7

mandag, 19. marts 2007, 10:47

MvK
Lækkert motiv. Billedet ville være meget bedre på et andet tidspunkt af døgnet. Da lyset skære lidt for meget nogle steder. Men prøv at tage billedet med aften sol også med nogle flere vinkler.

Axel
Lidt kedeligt. Måske hvis du havde holdt lukkertiden lidt kortere så man stadig kunne se bilen.

Weidemann
Fint billede. God beskæring. Billedet har fået lidt charme da aften solen skinner lidt.

|Henrik|
Der er en rimelig træls skygge på fronten af bilen. Solen er skære igennem et sted på bilen. Lidt lavere vinkel, tag billedet lidt senere på dagen.

Angelus
Jeg syntes det er lidt kedeligt. Ikke noget vildt i billedet. Jeg har egentlig ikke noget foreslag til forbedringer.. Er der noget lys på bilerne om aftenen? Så kunne du jo tage et billede der.

Recruit
Fedt sted at tage billedet. Du skulle måske have gået op i ISO-200 for at få lidt mere lys på billedet. Udmærket komposition.

Slacker
Der er muligheder i billedet. Jeg kan egentligt godt lide det. Du har fået fodsporene til at se meget store ud.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

8

mandag, 19. marts 2007, 10:53

Takker for vuderingen alle 3. :9xo

Hvor er det bare lækkert at få vuderet billederne så man kan blive endnu bedre, for sådan en hobby er bare super dejlig. :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (19.03.2007, 10:53)

9

mandag, 19. marts 2007, 16:29

Citeret

Originally posted by |Henrik|
Takker for vuderingen alle 3. :9xo

Hvor er det bare lækkert at få vuderet billederne så man kan blive endnu bedre, for sådan en hobby er bare super dejlig. :clap:

Også tak til alle herfra!

Helt enig! Herligt med konstruktiv kritik! :D

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

10

tirsdag, 20. marts 2007, 07:09

Citeret

Originally posted by Carsten_DK
Selv om jeg ikke har deltaget, vil jeg også gerne takke for kritikken. Jeg synes nemlig, der var specielt mange ting denne gang, som jeg kan bruge. Ting, jeg aldrig ville have tænkt over ellers. :9xo

Så er spørgsmålet bare, om man kan huske det, når der er brug for det ;o)

Det kan du når du har forsøgt på det nok gange :)

Hvis der er noget i synets er gode råd så skriv dem ned så i har dem til at ligge...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.