Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 14. marts 2007, 21:40

Citeret

Originally posted by MvK
Her er et fra mig, kan være jeg vælger at skifte det ud..

http://img222.imageshack.us/img222/6695/trainbz5.jpg

Dit billede bliver resized da det er 693 pixel i højden

22

onsdag, 14. marts 2007, 21:49

Citeret

Originally posted by Martin

Citeret

Originally posted by MvK
Her er et fra mig, kan være jeg vælger at skifte det ud..

http://img222.imageshack.us/img222/6695/trainbz5.jpg

Dit billede bliver resized da det er 693 pixel i højden

Hehe, ja okay, photoshop algoritmen resizer noget pænere.

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

23

torsdag, 15. marts 2007, 00:03

Citeret

Originally posted by Tarantula

Citeret

Originally posted by Axel
pænt kedeligt billede men hva
Undgå billeder i quotes

Lyngbyvejen eller Klampenborgvej?

Det er Lyngby vejen (tror jeg nok) ;)

Det er lige ved broen (rævehøjvej)

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

24

torsdag, 15. marts 2007, 18:12

Jeg har lige leget lidt med mit nyindkøbte kamera. Kan godt være jeg skifter det ud, men jeg syntes ideen var meget sjov. Jeg har ændret lidt i beskæring og brugt sharpen edges og noget levels i PS:

[IMG]http://alcoholic.dk/view.php?id=1429&thumb=false[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slacker" (15.03.2007, 18:13)

25

torsdag, 15. marts 2007, 18:25

Citeret

Originally posted by Slacker
Jeg har lige leget lidt med mit nyindkøbte kamera. Kan godt være jeg skifter det ud, men jeg syntes ideen var meget sjov. Jeg har ændret lidt i beskæring og brugt sharpen edges og noget levels i PS:

[IMG]http://alcoholic.dk/view.php?id=1429&thumb=false[/IMG]

Uhm.. kan ikke se hvad det har med transport at gøre?

26

torsdag, 15. marts 2007, 19:09

Transport er vel at flytte noget. Og der er helt klart blevet flyttet noget der ;) Jeg tror det er vores hund.

27

torsdag, 15. marts 2007, 20:09

Citeret

Transport er vel at flytte noget. Og der er helt klart blevet flyttet noget der ;) Jeg tror det er vores hund.

OMG! Er jeres hund på størrelse med en bjørn :))?

Kan faktisk godt lide billedet :9xo

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

28

torsdag, 15. marts 2007, 20:12

Citeret

Originally posted by celfa

Citeret

OMG! Er jeres hund på størrelse med en bjørn :))?

Kan faktisk godt lide billedet :9xo

Hehe nej den er mest på størrelse med en hund. Sådan en Border Collie. Det er bare fordi billedet snyder fordi den har gået nede i sådan et hjulspor / sti. Det er nok egentlig det jeg synes er lidt sjovt ved billedet..

29

lørdag, 17. marts 2007, 13:23

Det er ikke mange der har deltaget i denne uge? :boxed:

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

30

lørdag, 17. marts 2007, 13:33

Citeret

Originally posted by Weidemann
Det er ikke mange der har deltaget i denne uge? :boxed:

Heller ikke i denne uge. ;(

Tror at det er og blir fordi der ikke er en lille konkurrence i opgaverne, ikke fordi vinderen skulle vinde noget, men vinderen kunne måske vinde retten til at bestemme næste uges opgave. :)

Anden muglighed for inaktivitet er nok at folk ikke mener at tiden er til det.

31

lørdag, 17. marts 2007, 13:42

Citeret

Originally posted by |Henrik|
Heller ikke i denne uge. ;(

Tror at det er og blir fordi der ikke er en lille konkurrence i opgaverne, ikke fordi vinderen skulle vinde noget, men vinderen kunne måske vinde retten til at bestemme næste uges opgave. :)

Anden muglighed for inaktivitet er nok at folk ikke mener at tiden er til det.

Så sandt, heller ikke denne uge.. :/

Jah det kan da godt være. Det synes jeg faktisk også er en rigtig god idé, mht. at vinde retten til at vælge næste uges tema/opgave!

Ja det kan også være.. Men så må man jo afsted i weekenderne, hvis man har muligheden. :D Ellers er det da også fair nok altså! :)

32

lørdag, 17. marts 2007, 13:45

Det her har ikke noget som helst med at vinde noget at gøre. Hele pointen er at i skal lære noget.
Hvis i ikke vil deltage med mindre det er for at vinde et eller andet så kan i lade værd for så er det ikke fordi i har lyst til at lære noget.

Vil hellere have få folk der deltager men som gør det og gerne vil lære noget end en masse latterlige indskud bare for at deltage.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

33

lørdag, 17. marts 2007, 14:02

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Det her har ikke noget som helst med at vinde noget at gøre. Hele pointen er at i skal lære noget.
Hvis i ikke vil deltage med mindre det er for at vinde et eller andet så kan i lade værd for så er det ikke fordi i har lyst til at lære noget.

Vil hellere have få folk der deltager men som gør det og gerne vil lære noget end en masse latterlige indskud bare for at deltage.

Well.. Jeg har i hvert fald ikke købt et kamera til knap 6k, "bare for at deltage." :boxed:

Jeg har håber da på at kunne lære nogle ting og sager, løbende!

34

lørdag, 17. marts 2007, 14:06

Citeret

Originally posted by Weidemann

Citeret

Well.. Jeg har i hvert fald ikke købt et kamera til knap 6k, "bare for at deltage." :boxed:

Jeg har håber da på at kunne lære nogle ting og sager, løbende!

Det da netop det man skulle jo gerne lære noget. Ved at jeg sætter nogle forskellige opgaver bliver man nogen gange presset ud i at se motiver hvilket kan være meget svært. Desuden er der nok nogle opgaver som stiller nogle krav til teknikken også kunne i lære noget der også.

Pointen med alt det her var netop ikke at holde det som en konkurrence.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

35

lørdag, 17. marts 2007, 17:03

Citeret

Ja, det har vi fået at vide en masse gange :), men du skriver også selv nogle gange hvorfor der ikke er flere der deltager, så er det man må tænke lidt fremad hvad man kunne gøre bedre for at flere havde lyst/gad at deltage.
Ang. det med at lære noget som jeg ihvertfald har fra dig :9xo, ja det kan man jo alligevel selvom det er en lille konkurrence.
Det med den lille konkurrence har også den fordel at dem der ikke score så mange point, vil så efterfølgene tænke endnu mere over deres ejet billede, og kikke nærmere på de billeder der får flere point, lidt mere tænkning for brugeren udover den vudering du kommer med hver uge.

Men det er helt ok med mig at der ikke bliver en lille konkurrence i opgaverne, det med konkurrence var/er såmen bare et lille hint til dig med den lave aktivitet i opgaverne. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (17.03.2007, 17:04)

36

lørdag, 17. marts 2007, 17:11

Jeg skal nok prøve at komme med et skud.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

37

lørdag, 17. marts 2007, 17:47

Prøver lige med det her skud...

:thumbsup:

38

lørdag, 17. marts 2007, 19:28

Citeret

Det da netop det man skulle jo gerne lære noget. Ved at jeg sætter nogle forskellige opgaver bliver man nogen gange presset ud i at se motiver hvilket kan være meget svært. Desuden er der nok nogle opgaver som stiller nogle krav til teknikken også kunne i lære noget der også.

Pointen med alt det her var netop ikke at holde det som en konkurrence.

Præcis.
Jeg har da også luret i flere af opgaverne, de tips som du og andre har givet billedetagerne og selv fået noget ud af det.

Så jeg fortsætter helt klart med at deltage!

Lige præcis, det bør ikke være en decideret konkurrence, men der burde stadig gøres lidt ekstra for at få folk til at deltage, synes jeg. Og det er selvfølgelig ikke ment negativt. :)

39

lørdag, 17. marts 2007, 19:37

Citeret

Originally posted by Angelus
Prøver lige med det her skud...
http://i13.photobucket.com/albums/a256/a…/DSC01246-t.jpg

Ikke så stort, men ganske godt billede alligevel. Lige til en reklame. :P

Men er det bare mig, eller der det ikke lidt mørk/gråligt?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Spyro" (17.03.2007, 19:42)

40

lørdag, 17. marts 2007, 22:55

Her er så mit billede til denne uges tema:

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
NZXT Switch 810 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.