Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 23. december 2006, 13:43

Hey..

Jeg sidder og skal ha lavet et visit kort.

men jeg kan ikke rigtig komme igang med det, det ser ikke godt ud det jeg får lavet :) hehe

så ville høre om der var nogle der kunne hjælpe.

størrelsen, mener det er sådan her:
L: 8,4cm
H: 5,5cm

der skal bare stå noget i stil med:

Tobias Thiim
Web: www.saibot.dk
oggg så ved jeg ikke helt hehe....

måske mit cam? canon eos 350d

Men håber der er en som har tid og lyst til at komme med nogle udslag :)

:thumbsup:

2

lørdag, 23. december 2006, 13:55

Har du lyst til at betale penge for det? Så laver mit arbejde nemlig sådan noget.. og det er pro

3

lørdag, 23. december 2006, 14:04

Citeret

Originally posted by KarGa
Har du lyst til at betale penge for det? Så laver mit arbejde nemlig sådan noget.. og det er pro

nop ;)
Kan lave det pro selv hvis jeg bare kunne få iden... men er helt låst... og det med at printe og alt det... så har vi firma der laver printer og blæk, så det er ikke noget problem ;)

4

lørdag, 23. december 2006, 14:11

Nu siger du godt nok pro, men har du husket at tænke på farver (CMYK, Pantone mf.) og valg af papir (coated/uncoated) mv.?

Kunne sikkert godt lave noget, men synes ikke jeg vil gøre det ubetalt.

5

lørdag, 23. december 2006, 14:19

Har du ikke Microsoft Publisher?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

lørdag, 23. december 2006, 14:58

Citeret

Originally posted by Berleburg
Har du ikke Microsoft Publisher?

Præcis. Så bliver et vist ikke meget nemmere...

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

7

lørdag, 23. december 2006, 15:03

Citeret

Originally posted by Macimuz
Nu siger du godt nok pro, men har du husket at tænke på farver (CMYK, Pantone mf.) og valg af papir (coated/uncoated) mv.?

hehe... betalt.. for at lave et billede på 8,4x5,4 ?

8

lørdag, 23. december 2006, 15:14

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

hehe... betalt.. for at lave et billede på 8,4x5,4 ?

Nu er det jo som sådan ikke noget billede.

Jeg ved ikke hvilket program du ville lave det i, men personligt ville jeg vælge Indesign, som er beregnet til den slags.

Dertil, så kan det måske lyde som en smal sag at lave et visitkort, men der er altså alligevel en del ting at have med i sine overvejelserne. Og disse er bla. papirtype og farver.

Men igen, det kommer an på om det skal være prof eller bare et print på sin printer derhjemme. Under alle omstændigheder, så husk at optimere til CMYK.

9

lørdag, 23. december 2006, 15:58

altså seriøst... det er sq da ikke sævrt det her...

Fotograf
Tobias Tthiim
www.saibot.dk

måske lidt mere, men ellers ikke, nu har jeg siddet og prøvet, men er ikke tilfreds med mine egne resutalter... men som sagt tidliger og siger det så igen...

det skal BLOT være et billede hvor det står på, glem alt det der andet i snakket om.

jeg har ikke startet Hilton hotellerne igen og skal ud og gi mine kort til alle mulige... blot ha nogle som jeg kan dele ud når jeg er ude og tag billeder.

Men jeg laver bare selv et billede med det jeg skal bruge.

10

lørdag, 23. december 2006, 16:04

Citeret

Nånå...så lav det selv?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

11

lørdag, 23. december 2006, 16:06

Citeret

Citeret

Nånå...så lav det selv?

det er jo ikke for at virke sur... men det er Blot et billede der skal laves, ikke en 100kr seddel med vandmærker og alt det i som folk får det til at lyde...

her er da lige et forsøg, 3 min. tog det, og det er da det bedste jeg ahr lavet ind til vider... men mine ider er ikke så gode idag

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Toby" (23.12.2006, 16:19)

12

lørdag, 23. december 2006, 16:08

Fedt du vil dele dit telefon nummer :D

13

lørdag, 23. december 2006, 16:08

Citeret

Citeret

Citeret

Nånå...så lav det selv?

det er jo ikke for at virke sur... men det er Blot et billede der skal laves, ikke en 100kr seddel med vandmærker og alt det i som folk får det til at lyde...

Beklager man tager udgangspunkt i sin viden på området :ph34r:

Men du kan da fint bruge den du selv har lavet?

14

lørdag, 23. december 2006, 16:17

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Nånå...så lav det selv?

Beklager man tager udgangspunkt i sin viden på området :ph34r:

Men du kan da fint bruge den du selv har lavet?

det er skam iorden :) jeg ville lyde som en der er sur.. beklager...

men kan bare ikke se hvor svært det kunne være, men ja, mit eget der kunne vel godt bruges... syntes bare det mangler noget... et eller andet der lige sætter prikken over i'et

og HuleFanden
desværre. jeg er ikke til fyre...

og? er det mit telefon nummer?

15

lørdag, 23. december 2006, 16:22

Du kunne evt. prøve med en anden font end den du har brugt dér. Det hjælper ofte at lave om på fonten synes jeg. Hvis man føler der "mangler" noget.

Ellers synes jeg også dit eksempel ser rimeligt ud. Der behøver jo ikke at være for meget lir...at det er simpelt og konsist viser jo også bare, at du ligger mere vægt på selve arbejdet.

16

lørdag, 23. december 2006, 16:26

Citeret

Du kunne evt. prøve med en anden font end den du har brugt dér. Det hjælper ofte at lave om på fonten synes jeg. Hvis man føler der "mangler" noget.

Ellers synes jeg også dit eksempel ser rimeligt ud. Der behøver jo ikke at være for meget lir...at det er simpelt og konsist viser jo også bare, at du ligger mere vægt på selve arbejdet.

joo.. kunne prøve med en anden front... syntes bare den der er pæn og sådan lidt... gloss hehe... men prøver :)

og billede. er jo bare fra min hjemmeside af...

17

lørdag, 23. december 2006, 17:01

IMO ville det nok hjælpe en hel del at ændre både skrifttypen og så evt. et billede der siger noget mere om, at du rent faktisk er fotograf end det du har nu. Det ligner en isterning - ved dog ikke om det er det - og har ikke noget med det du vil kommunikere med dit visitkort at gøre.

18

lørdag, 23. december 2006, 17:07

Citeret

Originally posted by Burger
IMO ville det nok hjælpe en hel del at ændre både skrifttypen og så evt. et billede der siger noget mere om, at du rent faktisk er fotograf end det du har nu. Det ligner en isterning - ved dog ikke om det er det - og har ikke noget med det du vil kommunikere med dit visitkort at gøre.

oki... bare svært at sætte et billede ind med fotograf som så også bliver pænt syntes jeg... og fronten... jaa.. må lige kigge ldit, men der er jo så uendelig mange..

det var jo en af grundene jeg kom her til for hjælp :)

19

lørdag, 23. december 2006, 17:53

hvad med sådan en her?

20

lørdag, 23. december 2006, 17:55

Citeret

hvad med sådan en her?

Var meget bedre..

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.