Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 18. december 2006, 18:56

Jeg er ved at ligge sidste hånd på min store 3.g's opgave. Den er skrevet i biologi om sukkersyge.
Jeg ved godt at ifølge bla bla bla tæller forside ikke med i bedømmelsen, men jeg vil alligevel gerne lave en for jeg tror den gør helhedsintrykket bedre.
Jeg er bare helt blank... Kan i hjælpe med nogle ideer, eventuelt give nogle bud på en forside. Den bliver printet i a4 format med farver.

Mvh. Anders.

Ps. skal afleveres i morgen.

2

mandag, 18. december 2006, 19:02

Min første tanke var sukkerknalder :D ?

3

mandag, 18. december 2006, 19:03

Citeret

Originally posted by Marquis
Min første tanke var sukkerknalder :D ?

Så skal de i hvert fald være syge! :))

4

mandag, 18. december 2006, 19:03

Det er en udemærket ide, den vil jeg lege lidt med.

Andre bud?

5

mandag, 18. december 2006, 19:08

Tænkte først på insulin..

Et bud kunne være :

http://www.co.weld.co.us/departments/hea…ges/insulin.jpg

Fra google...

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

6

Ja burger den er jeg helt med på.. Men laver du så ikke lige nogle syge sukkerknalder i PS?

:clap:

7

Nogle blodprøver? Eller en gut der får taget blodprøver

Så vidt jeg husker har det noget med blodet at gøre bl.a. at man får det skidt af sukkeren

8

mandag, 18. december 2006, 19:09

Citeret

Originally posted by BassQues
Ja burger den er jeg helt med på.. Men laver du så ikke lige nogle syge sukkerknalder i PS?

:clap:

Måske du skal have fat i en der både er mere hård til PS end jeg, og en der har væsentlig mere tid til at rode med det end jeg :D

9

mandag, 18. december 2006, 19:10

Absolut også et rigtig godt bud, og flot billede! Det vil jeg lige kigge lidt på.

Btw. nogen af jer der ved om der skal være kilde på billedet på forsiden?

10

mandag, 18. december 2006, 19:13

Hehe tænkte jeg nok.. Jeg er også selv rimelig "noob" i PS må jeg indrømme..
Men begge forslag indtil videre er absolut brugbare. Jeg hælder mest til sukkerknalderne fordi man ikke umiddelbart kan se hvad der er i glasset og der er lidt ordleg med i spillet ;)

Andre?

11

mandag, 18. december 2006, 19:18

Citeret

Absolut også et rigtig godt bud, og flot billede! Det vil jeg lige kigge lidt på.

Btw. nogen af jer der ved om der skal være kilde på billedet på forsiden?

Du skal kontakte ejeren af billedet for at må bruge det hvis det skal være helt rigtigt.

Men ellers skal der ikke stå kilde på billeder på forsiden :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

12

mandag, 18. december 2006, 19:20

Citeret

Hehe tænkte jeg nok.. Jeg er også selv rimelig "noob" i PS må jeg indrømme..
Men begge forslag indtil videre er absolut brugbare. Jeg hælder mest til sukkerknalderne fordi man ikke umiddelbart kan se hvad der er i glasset og der er lidt ordleg med i spillet ;)

Andre?

Ka' da lige prøve og se hvad jeg ka' brygge sammen, hvis det sku' vær' ? :9xo
Så får du et billede lavet af én med sukkersyge. :crazyeyes:

Ska' det bare være et billede/kreation eller ska' der også stå en bestemt tekst ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (18.12.2006, 19:21)

13

mandag, 18. december 2006, 19:27

Hvad med det her :
http://www.katma.net/performances/gfx/su…s04/sukker6.jpg
Der er en fed symbolik i det syntes jeg.

Du kunne også bevæge dig lidt væk fra "ren" sukker på forsiden da det jo ikke kun er sukker som folk med sykkersyge helst skal undgå for meget af.

Der vil dette måske være noget ...
http://www.ask-alex.dk/gfx/images/30402.jpg
... Begge ting er jo noget som folk med sukkersyge gerne skal holde lidt styr på.

Du kunne også buge en madpyramide som forside da det jo er et samspil af ens kost der gør om man har det godt eller ej ...
http://www.kostpilot.dk/grafik/common/Madpyramide.jpg

14

mandag, 18. december 2006, 19:31

jeg fatter intet af quote, en der kan forklare mig det ;)

Bentzin: Nej der skal ikke være noget bestemt, jeg kan skrive navn klasse osv. på mappen den skal afleveres i.
Det ville være superfedt hvis du kan brygge noget sammen.
Mærker du din sukkersyge i dagligdagen eller har du godt styr på blodsukkeret?

Jeg må indrømme det har godt nok været spændende at skrive den opgave, jeg var noget skeptisk i starten.

15

mandag, 18. december 2006, 19:34

Absolut fornuftige bud Grill.... :clap:

Der kommer mange gode forslag, tak tweakers! Jeg kunne aldrig selv have fundet på det, jeg er ikke særlige kreativ.

Nu venter jeg lige og ser hvad Bentzin's kreative evner rækker til.

Jeg er selvfølgelig stadig åben for flere forslag.

16

mandag, 18. december 2006, 19:51

Citeret

Absolut fornuftige bud Grill.... :clap:

Der kommer mange gode forslag, tak tweakers! Jeg kunne aldrig selv have fundet på det, jeg er ikke særlige kreativ.

Nu venter jeg lige og ser hvad Bentzin's kreative evner rækker til.

Jeg er selvfølgelig stadig åben for flere forslag.

Jamen så prøver jeg da lige, har allerede sat "motoren" i gang med at finde brugbare ting.

Til det med sukkeret, så både ja og nej. Får nogle piller for at balancere sukkeret. Men har været lidt "dum" det sidste stykke tid. :O
Døjer også med voldsomme smerter i ryggen og så er det desværre nemt, at trøstespise noget fyfy ind imellem. "For ihh hvor det synd for mig, jeg snupper lige en is, til at dulme".
Men min krop "siger fra" hver gang jeg går over grænsen. Enten får jeg ondt i skallen el. så ska' jeg pis' hele tiden.

17

mandag, 18. december 2006, 20:25

Tak skal du have :-)..

Ja jeg kan godt forstå dig, det er ikke altid nemt. Vi har alle sammen hver vores måde at trøste os selv på. Så er det bare uheldigt du har sukkersyge.

Har du nogen tidshorisont, skal som sagt aflevere i morgen.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BassQues" (18.12.2006, 20:26)

18

mandag, 18. december 2006, 20:51

Forside?

Jeg forestiller med fire stykker sukker stablet, lidt løst sukker drysset ud over og så et par dråber blod rundt omkring.

Ser fedt ud i mit hovede :D

19

mandag, 18. december 2006, 20:59

Happy: Alt er relativt!!

20

mandag, 18. december 2006, 21:00

Eftersom det er en forside (billeder) du søger, flytter jeg lige tråden til Foto & Grafik. ;)

Råb op, hvis du er uenig. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.