Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

søndag, 17. december 2006, 19:54

Citeret

Originally posted by Lahnet

Citeret

Originally posted by Reader

Citeret

Originally posted by Lahnet

Citeret

Originally posted by Bentzin
Desuden så Lahnets billede enorm lang tid om at loade.

hehe Godt du skal have ny pc hva :crazyeyes:

Han er ikke det eneste

Ok, jeg ved bare ikke hvad det skyldes, det fylder 516kb.

Det er også meget for et billede i den størrelse.

Gem med jpg komprision 10 max i ps og det behøver ikke fylde mede en 100-200kb hvilket vil gøre det en del hurtigere at loade.

Kraftig opfordring til at få fixet exif i det billede der mangler da det ellers ikke kommer med i denne uge :)

Tjek min blog omkring bevaring af exif hvis du er i tvivl :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

62

søndag, 17. december 2006, 20:07

Så er det skiftet, håber det er bedre!!?

AMD 4000+ / Notura NH-U12
Abit KN8 SLI
XFX 7900GT / Zalman VF900
Kingston value 2 x 1G
Tagan TG480-U15[
Barracuda 7200.10 250G

63

søndag, 17. december 2006, 21:07

En der ville være så venlig at forklarer mig hvordan man bevare EXIF data når man går ind og klipper billedet ned i størelse osv i photoshop? evt med en PM

64

søndag, 17. december 2006, 21:22

Citeret

Originally posted by ||MorpheuS||
En der ville være så venlig at forklarer mig hvordan man bevare EXIF data når man går ind og klipper billedet ned i størelse osv i photoshop? evt med en PM

http://www.theis.dk/blog/?p=10

65

søndag, 17. december 2006, 21:50

Tak for svaret Burger :)

Der er nu EXIF data på og jeg benyttede samtidig lejligheden til at justere lidt i billedet

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.