Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Inspireret af det super dejlige vejr (læs ironi) i dagens Danmark er denne uges emne vand. Husk at det ikke nødvendigvis skal være en regnbyge i tager billeder af
REGLERNE HUSK DEM NU
Max 800x600px
EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)
Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.
Originally posted by Macimuz
Hvis jeg er så heldig at må låne mit fars kamera med til Østrig på torsdag/fredag, så kunne jeg godt tænke mig at deltage for en gangs skyld
Ja personligt syntes jeg jo bare du er en dum skid fordi du skal til Østrig
Hvis jeg er så heldig at må låne mit fars kamera med til Østrig på torsdag/fredag, så kunne jeg godt tænke mig at deltage for en gangs skyld
Hehe, ja det er ikke sådan, når arbejdet bare betaler
Så må vi jo se hvor meget sne i har dernede. Kan være i lige bliver reddet af sidste weekend...
Så må vi jo se hvor meget sne i har dernede. Kan være i lige bliver reddet af sidste weekend...
Yeah, har dog ikke selv planer om at stå på ski, eftersom jeg ikke gider købe noget skitøj for så kort tid. Kan heller ikke stå på ski alligevel. Men det skal da ikke afholde mig fra at opleve området, gerne med et kamera om halsen
Citeret
Originally posted by _WHAT_
Vil 1000 gange hellere have klart vejr uden vind og -10 grader end det her pis vi har nu.
Du må næsten cykle på arbejde?
Men er skam helt enig. Koldt og klart vejr er bedre end regn og blæst, men regn og blæst er dog bedre end en masse sne og glatte veje.
Yeah, har dog ikke selv planer om at stå på ski, eftersom jeg ikke gider købe noget skitøj for så kort tid. Kan heller ikke stå på ski alligevel. Men det skal da ikke afholde mig fra at opleve området, gerne med et kamera om halsen
Citeret
Originally posted by _WHAT_
Vil 1000 gange hellere have klart vejr uden vind og -10 grader end det her pis vi har nu.
Du må næsten cykle på arbejde?
Men er skam helt enig. Koldt og klart vejr er bedre end regn og blæst, men regn og blæst er dog bedre end en masse sne og glatte veje.
Jeg cykler ja
Men stadig lige meget hvad så 1000 gange hellere det andet også selvom de ter sne, is og frost. Det her regn og blæst og nat 24 timer i døgnet er sgu direkte diprimerende
Men stadig lige meget hvad så 1000 gange hellere det andet også selvom de ter sne, is og frost. Det her regn og blæst og nat 24 timer i døgnet er sgu direkte diprimerende
Altså ja, det er rimelig trist, men synes det er mere trist at skulle frem på cykel, når enten vejene er skide glatte eller der ligger meget sne. Dette er ikke engang sjovt på mountainbike, dog nemmere, men ikke sjovt.